Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید کرد: شهروندان هنگام مراجعه به میادین میوه و تره بار «حتماً» ماسک بزنند. تاریخ انتشار: 12:00 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۴۶۳

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت قاطع قیمت‌ها در جهت ایجاد آرامش و ثبات بازار در شرایط اقتصادی موجود، افزود: باید تلاش کنیم تا بستری فراهم شود که تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان، محصولات خود را برای عرضه مستقیم در اختیار میادین میوه و تره بار قرار دهند تا از طریق به حداقل رساندن حاشیه سود، قیمت‌ها تا جای ممکن کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم هوشمندسازی برای کاهش اتلاف منابع و تسریع در فرآیند‌ها به منظور جلب حداکثری رضایت شهروندان، اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در الکترونیکی کردن کار‌ها و فرآیند‌ها پیشگام بوده است، چنانکه جلسات کمیسیون معاملات این سازمان هر هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود و در تلاش هستیم تا جلسات مزایده این سازمان را نیز به صورت غیر حضوری برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر سیاست این سازمان مبنی بر توسعه کمّی بازار‌های میوه و تره بار به منظور دسترسی هر چه بیشتر شهروندان به این مراکز همزمان با بهبود کیفی عملکرد میادین میوه و تره بار در سه بخش «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تنوع محصول»، گفت: به منظور کسب حداکثری رضایت شهروندان و مدیریت بهینه منابع، رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، حرکت از یک سازمان خدماتی- عملیاتی به یک شبکه خدماتی- بازرگانی است.

راد، کنترل و کاهش قیمت‌ها را مهم‌ترین دغدغه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در این ایام خواند و تصریح کرد: اگر چه این سازمان در فرآیند تولید میوه و تره بار نقش ندارد و تنها با ایجاد بستر مناسب برای توزیع، تلاش کرده است که فاصله تولید تا مصرف را کم کند، اما برای حمایت از شهروندان همواره با تمام توان و امکانات در میدان حاضر بوده و هستیم و اختلاف قیمت قابل توجه میادین میوه و تره بار با سطح شهر نیز گواه این مطلب است.

بیشتر بخوانید: کاهش قیمت انبه، موز و لیموتُرش در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به روند صعودی آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در کشور، خاطرنشان کرد: ضمن تاکید به مدیران میادین و رؤسای بازار‌های میوه و تره بار برای نظارت جدی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز توسط بهره‌برداران و کارگران غرفه‌ها، از شهروندان نیز خواهش می‌کنیم تا هنگام مراجعه به میادین و بازار‌های میوه و تره بار برای حفظ سلامت خود و دیگران، ضمن رعایت فاصله فیزیکی از سایر مراجعه‌کنندگان، «حتماً» از ماسک و دستکش استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میوه و تره بار کرونا میادین میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟