Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@05:30:38 GMT

صادرات تخم‌مرغ از خراسان‌جنوبی محدود شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۲۵۹۰

صادرات تخم‌مرغ از خراسان‌جنوبی محدود شد

محمد اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صادرات تخم مرغ از خراسان جنوبی به واسطه تنظیم بازار و نیاز استان و کشور به این محصول محدود شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی با اشاره به برخی از محدودیت‌های صادراتی برای تخم مرغ ادامه‌داد: تولیدکنندگان تخم‌مرغ در خراسان‌جنوبی تنها مجاز به صادرات ۵۰ تن تخم مرغ در هفته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه خراسان‌جنوبی در زمینه عرضه محصولات مرتبط با طیور چون تخم‌مرغ ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، افزود: تنها یک سوم تخم مرغ تولیدی در داخل استان مصرف و مابقی آن به مناطق دیگری چون کیش، هرمزگان و شیراز ارسال می‌شود.

اصغرزاده گفت: خراسان‌جنوبی تنها استان کشور است که در سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها به هیچ وجه تخم مرغ بدون نشانه و علامت عرضه نمی‌شود، گفت: این موضوع در اطمینان خاطر مردم از سلامت تخم‌مرغ عرضه شده بسیار تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر پنج واحد بسته بندی تخم‌مرغ در خراسان‌جنوبی فعال است که از این پنج واحد سه واحد در بیرجند، یک واحد در فردوس و یک واحد نیز در بیرجند وجود دارد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی یادآور شد: همچنین در حال حاضر تخم بلدرچین، کبک و تخم مرغ محلی نیز بدون بسته‌بندی در مراکز عرضه خراسان‌جنوبی به فروش نمی‌رسد.

کد خبر 4965153

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اصغرزاده تخم مرغ بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا خراسان جنوبی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی