Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@16:05:20 GMT

پخش ویژه‌ برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی»

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۲۶۲۷

پخش ویژه‌ برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی»

تولید و پخش ویژه ‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی» شبکه رادیویی قرآن آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ ویژه ‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی» به صورت ماهانه از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن، تولید می‌شود. هم‌اکنون دوره ششم نفس‌های طلایی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه‌برنامه به تهیه‌ کنندگی مونا توسلی و با اجرای محمد مطلب تولید می‌شود و کارشناسی برنامه نیزهادی موحدامین، قاری بین‌المللی قرآن کریم است.
 

ارتباط تلفنی با وحید نظریان و اجرای بخش کارشناسی با حضور علی‌اصغر شعاعی، قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن‌ کریم همراه با برنامه قرعه‌کشی و اعلام برندگان دوره پنجم مسابقه نفس‌های طلایی نیز از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه است. این ویژه‌برنامه قرآنی از ساعت ۱۸ روز جمعه، ۱۳ تیرماه، به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن خواهد رفت.
 

مسابقه نفس‌های طلایی چند ماهی است که با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در سطح جامعه برگزار می‌شود که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام پخش شده و به رقابت گذاشته می‌شود.
 

در این مسابقه هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند هر دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه اجرا و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.
 

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود. همچنین، داوری شرکت‌کنندگان نیز پس از ارسال آثار انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کنندگان، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.
 

یادآور می‌شود، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن منتشر می‌شود.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: قاریان ممتاز و بین المللی قرعه کشی نفس های طلایی شبکه رادیویی قرآن نفس های طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان بعدازظهر روز یکشنبه در نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه «محفل» اظهار کرد: اخلاص دست اندرکاران عامل مهم موفقیت برنامه محفل بود و موجب برکات آن شد.

کارشناس برنامه محفل بیان کرد: ترویج مفاهیم و بیان نکات قرآن و برخی احکام از ویژگی‌های برجسته برنامه محفل بود.

وی ابراز کرد: آیه «أَنَّ هَذَا الْقُرْآنَ مَأْدُبَةُ اللَّهِ فَتَعَلَّمُوا مَأْدُبَتَهُ مَا اسْتَطَعْتُم‏» مصداق مجموعه تلویزیونی محفل مبنی بر اینکه قرآن غذای آماده الهی است، می‌باشد.

حجت الاسلام قاسمیان با بیان اینکه ایجاد جذابیت از اقتضائات برنامه‌های تلویزیونی است، عنوان کرد: در برنامه محفل رعایت موازین قرآنی و احکام دینی در اولویت قرار داشت.

کارشناس برنامه محفل خاطرنشان کرد: بیان ساده مسائل تفسیری و مفاهیم قرآن از نوآوری‌های این برنامه بود تا مردم به نحوه بهترین با این مسائل آشنا شوند.

کد خبر 6091428

دیگر خبرها

  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز