Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولادیپو در اورلاندو تیمش را همراهی می کند اما بازی نه!

طرفداری - ویکتور اولادیپو، ستاره تیم ایندیانا پیسرز که از فصل گذشته درگیر مصدومیت بود و به تازگی پیش از شیوع ویروس کرونا به زمین بازی برگشته بود، اعلام کرد در حباب دیزنی بازی نمی کند.

به نقل از آدرین ویناروسکی از Espn، گارد ایندیانا پیسرز، ویکتور اولادیپو در شروع دوباره مسابقات لیگ در اورلاندو برای تیمش بازی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همراه تیمش به اورلاندو سفر خواهد کرد اما در بازی ها حضور نخواهد داشت و جهت انجام تمرینات و رسیدن به آمادگی کامل پیسرز را همراهی می کند. همچنین دستمزد او نیز پرداخت خواهد شد. اولادیپو علت اینکه ترجیح داده بازی نکند را فقط مصدومیت عنوان کرده و در بیانیه خود اظهار داشته تا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با آمادگی کامل به فصل بعدی لیگ برسد. در همین خصوص، کوین پریچارد، مدیر باشگاه ایندیانا در بیانیه ای اظهار داشت:

تصمیم ویکتور برای بازی نکردن در شروع دوباره فصل را کاملا درک می کنیم. همیشه اولویت اول ما سلامتی فیزیکی و روحی بازیکنان بوده و خواهد بود. ویکتور در تمرینات فردی عالی کار می کند اما شروع دوباره تمرینات گروهی و بازی 5 نفره در مقابل هم برای او در وضعیت کنونی مشکل خواهد بود و بازی در چنین سطحی با توجه به وضعیتی که دارد می تواند مصدومیت او را تشدید کند. سلامتی و آینده او اولویت شماره 1 بوده و ما مشتاقانه منتظر این هستیم که او در فصل 21-2020 با تمام توان برای خدمت به تیم آماده باشد.

بیشتر بخوانید بسکتبال NBA؛ برنامه کامل مسابقات فصل عادی اعلام شد؛ جدال پادشاهان لس آنجلس در روز اول مسابقات

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید