Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: آب اراضی شالیزاری برخی مناطق گیلان از جمله خشکبیجار، لشت‌نشاء و بخش مرکزی رشت ۴۸ ساعت قطع می‌شود. - اخبار استانها -

وحید خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از قطع آب اراضی شالیزاری برخی از مناطق گیلان خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل بازبینی شبکه آبیاری و بر اساس مصوبات کمیته منابع و مصارف استان گیلان، آب کشاورزی کانال چپ سد سنگر به‌مدت 48 ساعت قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه آب کشاورزی کانال چپ سد سنگر از صبح امروز قطع شده است خاطرنشان کرد: این قطعی آب اراضی شالیزاری تا صبح روز شانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی مناطقی که پس از قطع آب کانال مذکور دچار مشکل می‌شوند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کانال چپ سنگر آب اراضی شالیزاری مناطقی از استان گیلان از جمله کوچصفهان، لشت‌نشاء، خشکبیجار، پیربازار و بخش مرکزی رشت را پوشش می‌دهد.

قطع آب برخی از مناطق شهر رشت؛ عملیات رفع نشت در خط اصلی آب‌رسانی اجرا می‌شودآخرین اخبار سیلاب در خراسان رضوی| سیل خیابان‌های سبزوار را در بر گرفت / ‌خسارات جدی ‌به زیرساخت‌ها‌ / قطع آب شرب 5 روستای داورزنیونیسف درباره تاثیر قطع آب از سوی ترکیه در شمال شرقی سوریه هشدار داد

خرمی با بیان اینکه در روزهای گذشته آب کشاورزی کانال راست سنگر نیز با همان اهداف مذکور قطع شده بود بیان داشت: آب کانال راست سد سنگر نیز از روز دوازدهم تیرماه قطع شد و در صبح روز چهاردهم تیر ماه نیز با حداکثر ظرفیت آبگذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه آبگذاری پیوسته کانال‌های آبیاری سد سفیدرود از هفدهم فروردین امسال تاکنون انجام شده است عنوان کرد: تاکنون حدود یک میلیارد و 500 میلیون مترمکعب آب تحویل شبکه‌های آبیاری شده است.

وی درباره وضعیت فعلی حجم مخزن سد سفیدرود اظهار داشت: حجم مخزن سد سفیدرود در حال حاضر 667 میلیون مترمکعب بوده و میزان ورودی به آب مخزن نیز 20 مترمکعب بر ثانیه و میزان خروجی آن نیز 155 مترمکعب بر ثانیه است.

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش| گرانی انرژی در ترکیه و قطع آبونمان میلیون‌ها شهروند استاندار گلستان: هیچ دستگاهی حق قطع آب و برق شهروندان را ندارد/به دستگاه‌های متخلف تذکر دادیم قطع آب در ۵ منطقه تهران / مشکل تا ساعت ۱۲ امشب برطرف می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب اراضی شالیزاری قطع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)

دریافت 17 MB کد خبر 6096337

دیگر خبرها

  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ییلاق زیبای سلانسر در استان گیلان (فیلم)
  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد