Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل استاندارد تهران گفت: با توجه به شروع تعطیلات تابستان، طرح ضربتی نظارت بر شهربازی‌های استان آغاز شده و تعدادی از شهربازی‌ها به دلیل عدم اخذ و یا تمدید مجوز بهره برداری پلمب شد. تاریخ انتشار: 12:26 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۴۶۹ خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی استاندارد تهران،  محمودرضا طاهری با بیان اینکه با توجه به شروع تعطیلات تابستان، طرح ضربتی نظارت بر شهربازی‌های استان آغاز شده و تعدادی از شهربازی‌ها به دلیل عدم اخذ و یا تمدید مجوز بهره برداری پلمب شد، گفت: این طرح همچنان ادامه داشته و تاکنون تجهیزات ۱۱ شهربازی پلمب شده‌است؛ که از این تعداد، شهربازی‌های نارسیس واقع در مرکز خرید نارسیس، امیر پارس در مرکز خرید امیر و کارخانه شادی در مرکز خرید تیراژه ۲ در محله نظام آباد، بوستان شاهد واقع در بلوار سردار جنگل، بازیکده خانواده واقع در بوستان ساحل حکیمیه، شهربازی پارک پلیس واقع در تهران پارس و زیپ‌لاین باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی، کماکان موفق به اخذ مجوز بهره‌برداری نشده و اجازه بهره‌برداری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ضرورت رعایت استاندارد در نصب تابلو‌های تبلیغاتی آزادراه‌ها وی با اشاره بر پلمب ۴۲ شهربازی در سال گذشته، ادامه داد: نصب تصویر مجوز بهره‌برداری وسایل بازی در کنار هر تجهیز الزامی بوده و شهروندان حتماً قبل از استفاده از وسیلۀ بازی، به مجوز بهره‌برداری آن تجهیز توجه نمایند.   همچنین لازم‌است، کلیه تجهیزات قبل از بهره‌برداری توسط ناظرین فنی هر مجموعه مورد بازدید‌های روزانه، هفتگی و ماهیانه قرار گیرد تا از صحت عملکرد تجهیز اطمینان حاصل نمایند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران مجوز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ساخت فیلم جدید کارگردان «باربی» در ماه آگوست شروع می‌شود و گفته شده تولید آن ۷ ماه طول می‌کشد و کار در مارس ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. به این ترتیب احتمالاً این فیلم باید اواخر ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ راهی سینماها شود.

«وقایع‌نگاری نارنیا» اقتباسی از داستان‌های مشهور «نارنیا» نوشته سی.اس.لوییس است و نتفلیکس با او برای کارگردانی ۲ فیلم در این دنیای فانتزی قرارداد بسته است.

گرویگ اواخر سال ۲۰۲۲ و ماه‌ها پیش از اکران «باربی» برای کارگردانی «نارنیا» قرارداد امضا کرد و پس از موفقیت «باربی»، قراردادی برای نوشتن و کارگردانی «حداقل دو فیلم» با نتفلیکس منعقد کرد.

این کارگردان چندی پیش اعتراف کرد که برای این پروژه کابوس‌های مکرر می‌بیند و در عین حال که از چگونگی اجرا آن ترسیده، اما با این داستان‌ها بزرگ شده و معتقد است دیدگاه زنانه در آن‌ها وجود دارد.

وی گفته بود که فیلم باید تا پایان امسال یا اوایل سال آینده وارد مرحله تولید شود و انتظار می‌رود که یک دنباله هم داشته باشد و به این ترتیب او بیش از ۴ سال در این دنیا خواهد بود.

فیلم دیگر گرویگ فیلم زنده «سفید برفی» دیزنی است که او نویسنده آن بود اما کارگردانی آن را برعهده نداشت و پیش از «نارنیا» راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 6090618

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود