Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سابق بارسلونا بر این عقیده است که نیمار پس از مسی، تنها بازیکنی است که می تواند تفاوت های زیادی را برای تیمش رقم بزند. 

طرفداری - ساندرو راسل، رییس سابق باشگاه بارسلونا در گفت و گویی عنوان کرد که اگر هنوز سمتی در باشگاه داشت، نیمار را به نیوکمپ می آورد. 

به گزارش مارکا، از زمانی که نیمار در سال 2017، بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، کاتالان ها هیچوقت، حداقل در مقیاس لیگ قهرمانان اروپا، به توفیق چندانی دست پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راسل اما، در گفت و گویی با اسپورت، در خصوص نیمار صحبت کرد و گفت: 

اگر رییس بارسلونا بودم، دوباره با نیمار قرارداد امضا می کردم چرا نیمار پس از لیونل مسی تنها بازیکنی است که می تواند تفاوت های زیادی را رقم بزند. نیمار در زمین شخصیت فوق العاده ای دارد. البته من با او دو قرارداد امضا می کردم، یک قرار داد در خصوص فعالیت های ورزشی و دیگری در خصوص رفتارهایش. 

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، در سال 2021 انجام خواهد شد و راسل بر این عقیده است که باشگاه باید ارزیابی درست و عمیقی از چشم انداز آینده، داشته باشد. رییس سابق بارسلونا، اظهار داشت: 

ما به عنون یک سازمان باید به سوی یک الگوی متمرکز برای باشگاه، حرکت داشته باشیم. باشگاه بارسلونا در حال حاضر شامل بخش های زیادی است و اگر به همه تیم ها و جوانان باشگاه نیاز داریم، باید بنشینیم و شرایط را به صورت عمیق، بررسی کنیم. اگر تغییر نکنیم، در زمین شکست خواهیم خورد چرا که موفق نشدیم همه جوانب را به درستی پوشش دهیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوق العاده دیدنی شهاب زاهدی مقابل گامبا اوساکا از زمین خودی (فیلم)
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • سوپرگل فوق‌العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوساکا از زمین خودی + ویدئو
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟