Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@10:00:42 GMT

چند نفر در جهان کرونا گرفتند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۳۶۰

چند نفر در جهان کرونا گرفتند؟

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۱ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۱۷۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۲۹ هزار و ۱۹۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون ۶ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۸۵۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۳ هزار و ۳۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۵۸۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۲ هزار و ۱۰۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۱ هزار و ۹۸۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۳۴۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۶۳ هزار و ۲۵۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶ هزار و ۷۱۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶۶۷ هزار و ۸۸۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹ هزار و ۸۵۹ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های هند، اسپانیا، پرو، شیلی و انگلیس نیز به ترتیب با ۶۴۹ هزار و ۸۸۹، ۲۹۷ هزار و ۶۲۵، ۲۹۵ هزار و ۵۹۹، ۲۸۸ هزار و ۸۹ و ۲۸۴ هزار و ۲۷۶ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های مکزیک با ۲۴۵ هزار و ۲۵۱ و ایتالیا با ۲۴۱ هزار و ۱۸۴ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و روسیه به ترتیب با یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۴۸۸، ۹۸۷ هزار و ۶۱۵ و ۴۳۷ هزار و ۸۹۳ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: فردا

کلیدواژه: آمار جهانی کرونا کرونا بیماری کرونا قربانیان کرونا دست داده اند ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز جهانی کارگر، بنیاد تعاون زندانیان استان تهران با حضور در کارگاه بسته بندی مواد غذایی، ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر به شاغلین هدایایی اهدا کرد.

محمدرضا تقی پور در این دیدار گفت: با شرایطی که با حمایت دستگاه قضایی فراهم شده، مددجویان رأی باز در کارگاه‌های خارج از شهر مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نتیجه کار و اشتغال مددجویان در کنار فراگیری حرفه‌ای شرافتمندانه، کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی خانواده‌ها و تأمین معاش آنان است که شاید قبل از حبس فرصت آموزش و آموختن آن را نداشتند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران بیان داشت: کار در زندگی انسان، نقش‌هایی مانند عزت بخشیدن و رهایی از سستی و تنبلی ایفا می‌کند که زندگی را ارزشمند می‌کند و مانع بروز آسیب‌های مختلف می‌گردد.

کارگاه بسته بندی موادغذایی بنیاد تعاون استان در کانون اصلاح و تربیت تهران قرار دارد که مددجویان در دو شیفت کاری، برنج، قند و شکر، انواع حبوبات و آجیل را بسته بندی و روانه فروشگاه‌های زندان‌ها و سطح شهر گشته، حقوق ماهیانه به حساب شبای آنان واریز می‌شود.

کد خبر 6094046

دیگر خبرها

  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت