Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرج گفت: بحث تخصیص نیافتن یارانه به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی موجب شده تا کلانشهرهای کشور با مشکل مواجه شوند و این مهم حمل و نقل همگانی ضعیف را در کرج و سایر کلانشهرها در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر کمالی زاده امروز (شنبه) در آئین رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری کرج با اشاره به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار کرد: امروز پنجمین هفته از افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر کرج است، اقدام مهم در راستای توسعه و پیشرفت شهر همچنین رضایت شهروندان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مهمترین دغدغه مدیران شهری است، اضافه کرد: بحث تخصیص نیافتن یارانه به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی موجب شده تا کلانشهرهای کشور با مشکل مواجه شوند و این مهم حمل و نقل همگانی ضعیف را در کرج و سایر کلانشهرها در پی داشته است.

شهردار کرج با بیان اینکه کرج مرکز استان البرز است، عنوان کرد: این کلانشهر سیستم حمل و نقل عمومی استان را مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه باید در تخصیص اوراق توجه ویژه‌ای به مدیریت شهری کرج شود، گفت: با این اقدام شهرداری می‌تواند روند افزایش ناوگان اتوبوسرانی را داشته باشد.

کمالی زاده اثر بخش ترین اقدام مدیریت شهری کرج را توسعه و بروز رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در پی این اقدام شاهد رضایتمندی شهروندان بودیم.

وی با اشاره به تورم افسار گسیخته تولیدات داخلی کشور، خاطرنشان کرد: با وجود گرانی‌های موجود، سن ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج از ۱۲ سال به ۹ سال رسیده است.

شهردار کرج با بیان اینکه شهرداری‌ها نیاز دارند تا با بانک‌های تجاری در حوزه اوراق همکاری داشته باشند، گفت: در این راستا نیازمند انعقاد تفاهم نامه‌هایی با بانک‌های تجاری کشور هستیم.

کد خبر 431943

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر دولت حمل و نقل عمومي بودجه شهرداری کرج کلانشهر کرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناوگان حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند