Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور جزئیات نحوه ثبت‌نام و انتخاب واحد غیرحضوری ترم تابستان دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین بهروز با اعلام جزئیات نحوه ثبت نام و انتخاب واحد غیرحضوری ترم تابستان دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۱۶ تیرآغاز و تا ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت لذا کلیه دانشجویان می‌توانند در مهلت مقرر از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir و از مسیر ثبت نام- عملیات ثبت نام - ثبت نام اصلی جهت انتخاب واحد در ترم تابستان اقدام نمایند.
وی با عنوان اینکه ترم تابستان دانشگاه پیام نور با نگاه مثبت به شرایط فارغ التحصیلی دانشجویان برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد تدوین شده است، تصریح کرد: در این ترم امکان مهمانی دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها در دانشگاه پیام نور و بالعکس با هدف تسهیل فارغ التحصیلی دانشجویان فراهم شده و پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه‌ها تا تاریخ ۱۷ تیرماه در مراکز و واحد‌های مجری امکانپذیر است.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر ۸ واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ فقط یک درس معارف) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.
وی با عنوان اینکه تمام دروس دارای نمره میان ترم بوده و تاریخ برگزاری کلاس‌ها از ۲۴ تیرماه لغایت ۲۴ مردادماه است، افزود: دروس نظری قابل ارئه در این دوره صرفا به صورت الکترونیکی و در سطح کشور/ منطقه (صرفا بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی استانی یا دفتر آموزش‌های آزاد و چند رسانه‌ای) ارائه می‌شود.   بهروز با عنوان اینکه دروس دانشپذیری ارائه شده در دفترچه فراگیر نوبت بیستم مقطع کارشناسی ارشد نیز در ترم تابستان ارائه خواهد شد، اذعان داشت: دروس جایگزین پایان‌نامه، ویژه دانشجویان آموزش محور مقطع کارشناسی ارشد نیز ارائه خواهد شد و پایان نامه نیز تمدید می‌شود.
وی تصریح کرد: دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد هستند (به استثناء دروس عملی) می‌توانند دروس مورد نظر را از طریق پیشخوان سامانه جامع گلستان در کلیه مراکز/ واحد‌ها (در قالب تاریخ‌های اعلام در تقویم آموزشی) درخواست نمایند.
بهروز با عنوان اینکه امکان حذف و اضافه در ترم تابستان وجود ندارد و دوره تابستانی در مراکز برون مرزی دانشگاه ارائه نمی‌شود، افزود: سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو ۸ واحد (با رعایت حداکثر یک عنوان دروس معارف اسلامی برای دانشجویان مقطع کارشناسی) است.
وی تاریخ برگزاری امتحانات را از ۲۶ مردادماه لغایت ۴ شهریورماه سال جاری عنوان کرد و گفت: ارزشیابی دروس مطابق دستورالعمل نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور امتحانات پایان ترم ترم تابستان امیرحسین بهروز ثبت نام دانشگاه دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی انتخاب واحد ترم تابستان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور