Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل امروز در دیدار با خادمین و پرچم متبرکه مسجد مقدس جمکران در اردبیل گفت: دلجویی از خانواده شهدای سلامت و مدافع حرم یک اولویت اساسی است و لازم است که بقاع متبرکه و امامزادگان ضمن تبدیل به قطب فرهنگی باید تبدیل به پایگاه مهدویت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مهم‌ترین وظیفه منتظران ظهور، معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج) است و عدم توانایی ظاهری مانع درک و حضور امام عصر (عج) در جامعه ما نیست بنابراین با معرفت نسبت به شناخت، ایشان را ناظر بر جامعه خود بدانیم.

ستوده، ضمن تبریک دهه کرامت، با بیان اینکه پذیرش امامت و تبعیت از ولایت امام زمان (عج) امر خطیری است، اظهار کرد: در طول تاریخ بعد از رحلت رسول خدا (ص) با موانع و مشکلات زیادی مواجه بودیم و سرنوشت جامعه اسلامی، تحلیل تاریخ زندگی ائمه معصومین و برخورد فاسدان حکومت اموی شاهد و گویای این امر مهم است.

او با اشاره به اینکه ضرورت غیبت امام زمان (عج) بعد از شهادت امام حسن عسگری (ع) ضروری بود تا امام از گزند بدخواهان در امان باشد، تصریح کرد: بعد از شهادت امام حسن عسگری (ع) به مدت ۶۹ سال غیبت صغری بود که مردم با واسطه از امام هدایت می‌گرفتند و این نائب خاص تعیین شده امام عصر (عج) بوده است و ولایت فقیه به جای ولایت امام زمان (عج) در تداوم نیابت ایفای نقش می‌کنند.

ستوده با بیان اینکه اگر طبق دستور رسول خدا (ص) که شناخت امام زمان (عج) را وظیفه هر فردی می‌دانستند، عمل شود، گفت: اینطور همه امام عصر خود را شناخته و جایگاه ایشان در منظومه خلقت را پی خواهند برد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) فرمودند بهترین عمل امت من در زمان غیبت، انتظار فرج و ظهور امام عصر (عج) است، بیان کرد: کسی که خود را برای اجرای برنامه‌های امام زمان (عج) آماده می‌کند در حقیقت خود، خانواده و جامعه را برای پذیرش دولت جهانی و عدم گستر او مهیا کرده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه و امامزادگان دهه کرامت امام زمان امام عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند

استاندار اردبیل با بیان اینکه ثروت‌آفرینی و پیشرفت با تقویت فرهنگ تولید و ایجاد مکانیزم و زنجیره تولید امکان‌پذیر است، گفت: کارگران به‌عنوان پیشروان میدانی تولید باید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از کارگران در کارخانه سیمان اردبیل اظهار کرد: با توجه به پیشینه مصرف‌گرایی و هزینه‌کرد درآمدهای نفتی، تقویت بخش تولید در جامعه ما ضروری است و وجود مشکلات اقتصادی در جامعه هم تقویت فرهنگ تولید و ایجاد مکانیزم و زنجیره تولید را برای ثروت‌آفرینی و پیشرفت لازم کرده است.

وی افزود: در استان اردبیل ظرفیت‌های مهمی برای ایجاد زنجیره تولید و ثروت‌آفرینی داریم که بر اساس این ظرفیت‌ها، نباید سرانه درآمد ناخالص ما کمتر از کشورهایی باشد که فاقد چنین ظرفیت‌ها و زمینه‌های تولید ثروت هستند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه حضور کارگران در میدان کار و تلاش، نشانگر رونق گرفتن تولید و زمینه‌ساز ثروت‌آفرینی است، تصریح کرد: کارگران به‌عنوان پیشروان میدانی تولید باید مورد توجه قرار گیرند.

عاملی با قدردانی از فعالان بخش‌های تولید هم در عرصه علم و فن و خدمات و هم در موقعیت میدانی و عملیاتی، بیان کرد: لازم است همه به باور تولید برسند و هر کس در هر حوزه فعالیتی، به تولید محصول حوزه کاری خود اعم از تولید دانش، خدمات جدید و کار میدانی بپردازد.

وی با بیان اینکه تقویت تولید در جامعه گام مهمی در راستای مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمنان است، گفت: هر جا در جامعه اراده‌ای شکل یافته است، پیروزی بر دشمنان به دست آمده است و با همدلی و فرهنگ‌سازی کار و تولید می‌توان در عرصه اقتصادی نیز بر مشکلات فائق آمد.

کد خبر 749561

دیگر خبرها

  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند