Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@09:29:06 GMT

تعویق کنکور در مجلس بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۹۰۴

تعویق کنکور در مجلس بررسی می شود

به گزارش صدای ایران احمد حسین‌فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تمهیدات این کمیسیون برای برگزاری کنکور 99 در شرایط بحران کرونا، گفت: گزارش‌ها و پیام‌های متعددی از مردم، والدین داوطلبان و داوطلبان کنکور امسال مبنی بر نگرانی‌ها از شرایط بحران کرونا دریافت کرده‌ایم که مستلزم تمهیداتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: برای پاسخ به نگرانی داوطلبان کنکور سال 99 و رفع دغدغه‌ها از بابت شیوع بیماری کرونا، پیشنهاد طرحی از سوی تعدادی از اعضای کمیسیون برای تعویق در برگزاری کنکور سال 99 مطرح شده و در حال تدوین آن هستند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: براساس این طرح، نمایندگان مجلس خواستار تعویق در برگزاری کنکور 99 از سوی سازمان سنجش شده‌اند.

حسین‌فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: طرح نمایندگان برای تعویق در برگزاری کنکور سال 99، در یکی از جلسات این هفته کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تعویق کنکور شیوع کرونا صدای ایران داوطلبان مجلس شورای اسلامی برگزاری کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته