Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حبیب ملایی یگانه» گفت: برای پیشرفت شهر بسته سرمایه‌گذاری شامل ۲ هزار میلیارد تومان پیشنهاد می‌شود که امیدواریم تا دو ماه آینده فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، شهردار زنجان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به روز چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: به همین منظور شیوه‌نامه نکوداشت هفته شهرداری و دهیاری از ۱۴ تا ۲۰ تیرماه از سوی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به استانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حبیب ملایی یگانه در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده در شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: 80 درصد از عوارض صنعتی واحدهای تولیدی که با شهرداری مشکل داشتند، بخشیده می شود.

 

وی در ادامه به اقدامات شهرداری در حوزه مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: کمیته تدفین اموات به شهرداری واگذار شد که به همین منظور از اسفندماه تدفین اموات به آرامستان جدید منتقل شد و در حال حاضر تدفین اموات با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

 

شهردار زنجان به ضدعفونی آرامستان بهشت زهرا به صورت مستمر اشاره کرد و گفت: 56 نقطه در زنجان به صورت مستمر از سوی همکاران شهرداری به صورت روزانه و یا هفتگی ضدعفونی می شود.

 

این مقام مسئول به دیگر اقدامات شهرداری در این راستا اشاره کرد و گفت: پخت غذا برای نقاهتگاه‌ها، اطلاع‌رسانی درباره عدم حضور در مراسمات و نصب بنر در ورودی پارک ها برای عدم استفاده از وسایل بازی، تخفیف 30 تا 100 درصدی به مراکز تجاری متعلق به شهرداری در اسفند و فروردین ماه از دیگر اقدامات در این زمینه است.

 

شهردار زنجان به پروژه های شهرداری هم اشاره کرد و گفت: مهمترین پروِژه‌ها مربوط به پروژه سبزه میدان است که عملیات عمرانی آن از شهریور سال قبل آغاز شده است و در حال حاضر 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

یگانه با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه به 40 میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: برای پیشرفت فیزیکی این پروژه نیازمند تزریق به موقع اعتبارات استانی و ستادبازآفرینی هستیم.

 

وی به بازگشایی پادگان و اخذ مجوزهای لازم اشاره کرد و گفت: در مورد پروژه آرامستان هم یک میلیارد تومان در بودجه پیش‌بینی شده بود که این مبلغ به 3 میلیارد تومان افزایش یافت.

 

این مقام مسئول به اجرای پروژه پارک بانوان و رفع برخی از نواقص آن هم اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات مدیریت شهری در سه ماهه نخست امسال راه‌اندازی پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که برای پیشرفت شهر بسته سرمایه‌گذاری شامل 2 هزار میلیارد تومان پیشنهاد می‌شود که امیدواریم تا دو ماه آینده فراهم شود.

شهردار زنجان به بودجه 2 میلیارد و 900 میلیون تومانی شهرداری در بخش فرهنگی اشاره کرد و گفت: یک میلیارد تومان از این بودجه برای مطالبات مردمی هزینه شده است.

 

یگانه به موضوع گلایه کارگران فضای سبز و کارکنان آتش نشانی در زمینه حقوق های پایین اشاره کرد و گفت: پرداختی‌ها باید یک دوازدهم بودجه شهرداری باشد که همین امر شهرداری را دچار مشکل کرده است و لایحه اصلاحی در این باره تقدیم شده است که پرداختی داشته باشیم.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهردار زنجان نشست خبری سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت میلیارد تومان شهردار زنجان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  وزیر اقتصاد در پایان همایش دو روزه مناطق آزاد و اقتصادی کشور با حضور مدیران این مناطق و وزیر اقتصاد در مشهد گفت: تعیین هدف گذاری کمی و کیفی که تا پایان سال هر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر اساس ارزش شاخص و معیار‌های دیگر در در زمینه تجارت، سرمایه‌گذاری، ارتقای فناوری و تولید محصولات، فتح بازار‌های جدید صادراتی موفق بودند و پیش رفتن این هدف گذاری را از دبیرخانه مناطق آزاد و اقتصادی مطالبه می‌کنیم و باید در دستور کار دبیرخانه باشد.

خاندوزی افزود: ما باید برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یک برنامه جمعی باید داشته باشیم که اصلاح قانون از سمت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شروع و به مجلس شورای اسلامی می‌رسد.

وی گفت: مشکلاتی از قبیل مسائل مالیاتی و گمرکی این مناطق که بدون اجازه قانونگذار حل و فصل نمی شود و ما دستورالعملی تهیه و از مجلس شورای اسلامی مطالبه می‌کنیم.

دبیر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور هم در ادامه گفت: در کشور ۴۸ منطقه آزاد و ویژه اقتصادی داریم که سهم بالایی در اقتصاد کشور دارند و یک سوم صادرات غیر نفتی کشور از این مناطق است

عبدالملکی افزود: ۸۰ درصد کل ترانزیت کشور از این مناطق هست و در واقع در رشد اقتصادی کشور نقش مهمی دارند

وی گفت:  سال گذشته مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حوزه سرمایه‌گذاری رشد ۴ برابری، در سرمایه‌گذاری محقق شده رشد سه برابری که به ۱۳۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری رسیدیم.

دبیر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور افزود: امسال هم همچون پارسال ۱۰۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید را تا پایان سال خواهیم داشت در نمایشگاه که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود ۲۰۰ تا از این بسته‌ها رونمایی می‌شود و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

عبدالملکی گفت: هر بسته سرمایه‌گذاری شامل سه بخش است که بخش اول مطالعات امکان سنجی اقتصادی اولیه انجام شده بخش دوم هر بسته زیرساخت‌های مورد نیاز است اعم از زمین آب و برق و گاز و دسترسی اینهایی که برای هر طرح آماده شده و بخش سوم وزن آن فعالیت و این سرمایه‌گذاری که به صورت بی‌نام صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟