Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:05:05 GMT

پیروانی به نبود تونل ضدعفونی اعتراض کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۹۷۱

پیروانی به نبود تونل ضدعفونی اعتراض کرد

نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز شنبه به ریاست فریبرز محمودزاده برگزار شد و افشین پیروانی و علیرضا اشرف هم از طرف پرسپولیس در این جلسه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این جلسه مقرر شد، تیم فوتبال پرسپولیس با پیراهن یک دست قرمز برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان و یک دست سفید برای بازیکنان شاهین بوشهر و زرد برای دروازه‌بان آن تیم در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

در جریان این جلسه، همچنین نماینده هیات فوتبال استان تهران با اشاره به اقدام تیم فوتبال پرسپولیس در شماره گذاری بطری‌های آب که در بازی قبل به منظور اقدامی بهداشتی صورت گرفت، از آن تقدیر کرد. ناظر مسابقه نیز با تائید این مطلب خواستار آن شد که دیگر تیم‌ها نیز نسبت به انجام این امر، اقدام کنند. از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست، موضوع مجهز نبودن ورزشگاه آزادی به تونل ضد عفونی بود.

افشین پیروانی در جریان جلسه، به این مساله اعتراض کرد که چرا ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه کشور، بر خلاف پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، فاقد تونل ضد عفونی برای ورود اعضای تیم‌ها و عوامل برگزاری مسابقه است.

در پاسخ به این مساله، نماینده ورزشگاه آزادی حاضر در جلسه اعلام کرد؛ مجموه ورزشی آزادی تعهدی در قبال این امر ندارد. در ادامه، محمودزاده نماینده فدراسیون در این مسابقه، از این که ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه ملی کشور چنین امکاناتی را تدارک ندیده است، ابراز تعجب کرد.

در نهایت پیروانی اعلام کرد؛ باشگاه برای این بازی، نسبت به تدارک تونل ضدعفونی اقدام می‌کند ولی خواستار آن شد که رسیدگی این موضوع، در دستور کار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال قرار بگیرد. در این ارتباط قرار شده است که پیروانی با کمک دوستان خود، این مشکل را برای این بازی حل کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی