Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده پارلمان عراق از تحرکات آمریکا برای بازگرداندن مسئولان سابق تحت تعقیب قضایی به کشور و تبرئه آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه بین‌ا‌لملل خبرگزاری فارس، «سناء الموسوی» نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح امروز شنبه از صدور احکام قضایی مبهم درباره بازگشت «رافع العیساوی» ابراز تعجب کرده و درباره تحرکات آمریکا برای بازگرداندن مسئولان سابق تحت تعقیب به کشور و تبرئه آن‌ها هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای عالی قضایی عراق، سه‌شنبه هفته گذشته از آزادی «رافع العیساوی» وزیر دارایی پیشین عراق در زمان نخست‌وزیری «نوری المالکی» ـ که اخیرا به کشور بازگشته ـ و تبرئه موقت او از کلیه اتهامات  وارده، خبر داد.

رافع العیساوی متولد دوم مارس ۱۹۶۶ در استان الانبار است که هفت سال پیش، زمانی که هنوز وزیر دارایی دولت نوری المالکی بود، در فتنه به راه افتاده علیه دولت در آن سال در استان الانبار نقش مهمی ایفا کرد و با حضور در جمع معترضان این استان، از پست خود استعفا کرد.(جزئیات بیشتر)

الموسوی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» گفت: «متأسفانه شاهد ابهام در دستگاه قضایی هستیم و تصمیمات آن درباره متهمان به تروریسم امثال رافع العیساوی، طارق الهاشمی و دیگر متهمانی از این دست، روشن نیست».

او افزود که «العیساوی، الهاشمی، النجیفی و الدلیمی برای روند سیاسی بسیار خطرناک هستند».

این نماینده پارلمان عراق همچنین از وجود تحرکات سیاسی آمریکا برای بازگرداندن شخصیت‌های تحت تعقیب قضایی و تبرئه آن‌ها خبر داد و گفت: «آمریکا پیشتر برای بازگرداندن قاتلان مردم و ورود مجدد آن‌ها به صحنه سیاسی و مشارکت در انتخابات پارلمانی آینده وعده داده بود».

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تحرکات آمریکا عراق برای بازگرداندن رافع العیساوی تحت تعقیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم