Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر مهدی جمالی نژاد  روز شنبه در آیین رونمایی از ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید شهرداری کرج افزود: ایران اسلامی در سال های اخیر  بحران های متعددی پشت سر گذاشته که از جمله آنها سیل های امسال و سال گذشته است.

 وی بیان داشت:  هجوم ملخ ها، زلزله، آتش سوزی مراتع و غیره از بحران هایی است که در طی چند سال اخیر تاکنون در کشور مدیریت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان، اضافه کرد: این ویروس کشور های پیشرفته را نیز با چالش مواجه کرده است؛ اما امروز  در کشور ما باید به دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ها باید دست مریزاد گفت که در تمام بحران ها در خط مقدم حضور داند.

وی بیان داشت: سال گذشته در ۲۵ استان کشور همزمان سیل رخ دهدکه  کار ساده ای نیست و ۱۶۰ هزار واحد مسکونی آسیب دیدند اما با همکاری مردم و مسوولان بحران مدیریت شد.

جمالی نژاد گفت : اکنون بحران کرونا  بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی بیکار کرده است  این در حالی است که در ایران پروژه های عمرانی نیز همزمان با شیوه این ویروس در حال اجرا بوده و  کارها به خوبی پیش می رود.

وی بیان داشت:  در سال گذشته ۴۰ هزار پروژه زود بازده  با همکاری بسیج  در کشور آغاز و تکمیل شد که این عزم و همدلی مردم و تلاش مضاعف مدیران را نشان می دهد .

در این آیین ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر کرج اضافه شد.

اکنون ناوگان حمل ونقل عمومی شهرکرج حدود ۵۵۰ دستگاه اتوبوس دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت کشور کرج پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت کشور کرج ویروس کرونا وزارت کشور کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز

امیر احمدی سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از طرح تفرجگاهی، گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین در بازدید از طرح احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودرو‌های عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان