Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- از نظر من ساده انگاری در قبال بیماری کرونا به هیچ عنوان قابل قبول نیست، این بیماری به هیچ وجه تمام نشده و اگر می‌خواهیم که به سلامت از این ورطه عبور کنیم باید آن را جدی بگیریم. تاریخ انتشار: 13:41 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۵۰۴

آفرین عبیسی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، با اشاره به ادامه روند شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: از نظر من ساده انگاری در قبال بیماری کرونا به هیچ عنوان قابل قبول نیست، این بیماری به هیچ وجه تمام نشده و اگر می‌خواهیم که به سلامت از این ورطه عبور کنیم باید آن را جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: از همه مردم می‌خواهم که به تمامی نکات بهداشتی که توسط نهادهای مربوطه اعلام می شود پایبند باشند تا این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم، ترجیح همه بر این است که در این زمان خانه بمانیم و اوقات خود را با خانواده خود سپری کنیم.

بازیگر سریال «برادر جان» با تاکید بر ادامه رعایت اصول بهداشتی توسط مردم اضافه کرد: شاید در ابتدا فکر کردیم که بیماری کم شده است، اما به واقع این طور نیست، ما باید بیشتر از پیش در خانه بمانیم، همواره ماسک بزنیم و سعی کنیم تا با رعایت بهداشت از جان و مال خودمان و اطرافیانمان محافظت کنیم. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده گفت‌وگو عبیسی درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

وی با اشاره به ادامه خانه نشینی خود به دلیل شیوع بیماری کرونا اذعان کرد: من این روزها در خانه می‌مانم، اگر پیشنهادی شود آن را رد می‌کنم زیرا اعتقاد دارم که این روزها وقت بازی و بازیگری نیست، بهتر است با هر سختی که شده کمی صبر کنیم تا شرایط بهتر شود. 

عبیسی درباره مشکلات به وجود آمده بعد از تعطیلات طولانی مدت اظهار کرد: به نظر من این روزها برای همه سخت می گذرد، این روزها نیازمند آن هستیم که بیشتر به هم رحم کنیم، هوای یکدیگر را داشته باشیم، زیرا با ناراحت کردن یکدیگر همه چیز سخت تر می گذرد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: همه ما ناراحتیم، برخی از ما خسته شده ایم اما چاره چیست، اگر چاره رعایت باشد نباید از آن عبور کنیم، نگذاریم با غفلت بار دیگر تعطیلی طولانی مدت را تجربه کنیم، هر چند در این بین در مورد بازیگران باید شاهد حمایت بیشتر مسئولین فرهنگی باشیم که نیستیم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آفرین عبیسی اخبار سینما بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۱ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۵۰
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۲۱ هزار

کد خبر 846948 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!