Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره ابتلای 4 بازیکن این تیم به ویروس کرونا سکوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بعد از خبر مربوط به مثبت شدن تست کرونای مثبت شده برخی بازیکنان و اعضای تیم استقلال، امروز جلسه فوق العاده‌ای با حضور اعضای فنی، پزشکی و مدیریتی آبی‌ها در باشگاه برگزار شد.

این درحالی بود که خبرنگاران ساعت ها مقابل باشگاه استقلال حضور داشتند تا در جریان آخرین وضعیت بازیکنان کرونایی این تیم و اینکه آیا استقلال از حضور در ادامه لیگ انصراف می دهد یا نه قرار بگیرند اما فرهاد مجیدی بعد از خروج از باشگاه هیچ پاسخی به سوالات خبرنگاران نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی به سوالات پرتعداد خبرنگاران درباره تست مثبت بازیکنان کرونایی استقلال و تصمیم باشگاه در این خصوص سکوت کرد و گفت کادر پزشکی باشگاه در این باره پاسخگو خواهد بود.

این در حالیست که همچنان رسانه‌ها و هواداران این تیم در انتظار مشخص شدن موضع باشگاه برای حضور در دیدار فردا مقابل پارس جنوبی و شرایط بازیکنانی هستند که تست آنها با اعلام باشگاه مثبت شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن از عملکرد بازیکنان این تیم تقدیر کرد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر در میکسدزون انجام داد.

نوازی در ابتدای صحبت‌های خود با تمجید از بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما استثنایی بودند و عملکرد خوبی داشتند، درسته که گل دریافت کردیم و عقب افتادیم اما جانانه بازی کردند و توانستند نتیجه را برگردانند.

ویدئو: 332101

او در ادامه با قدردانی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم که پشت تیم بودند و در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

نوازی نسبت به حواشی ایجاد شده در پایان مسابقه واکنش نشان داد و گفت: حواشی‌ همیشه هست و چیز خاصی نبود!

دیگر خبرها

  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی برگزار می‌شود
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید