Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شرعی حزب‌الله طی نشستی با نیروهای ملی و اسلامی ضمن تاکید بر اتحاد ملی در برابر بحران‌های موجود در لبنان اقدام موهن رسانه سعودی علیه آیت‌الله سیستانی را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد،«شیخ محمد یزبک» مجتهد شیعه و رئیس شورای شرعی حزب‌الله لبنان طی نشستی با نیروهای ملی و اسلامی تاکید کرد که کوتاهی و قصور در انجام مسئولیت‌ها منجر به مشکلاتی در لبنان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ یزبک ابراز کرد که همه ما در برابر کشورمان لبنان مسئول هستیم و باید با تمام قوا با بحران‌های موجود مقابله کنیم.

وی ادامه تصریح کرد که مقابله با نیروهای استکباری که مانع تحقق اهداف لبنان می‌شوند و امنیت و آرامش را از ملت لبنان سلب می‌کنند، ضروری است.

صحنه‌سازی خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ داخلی در لبناندیدار نماینده حماس در لبنان با فیروزنیا؛ تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ ایران از ملت فلسطیننخست وزیر لبنان: بازی دلار کاملا مشخص است/ حمایت از مفسدان را برنمی‌تابیم

شیخ محمد در این نشست تاکید کرد که با عزم و اراده مصمم در تمامی زمینه‌ها می‌توانیم به خود کفایی برسیم . وی در ادامه افزود تنها با همکاری و اتحاد می‌توان با فقر و بحران‌های داخلی لبنان مقابله کرد.ما ملتی هستیم که حقارت را نمی‌پذیریم و نگرش‌های ما نسبت به جهان و پیرامون روشن است و لبنان به دنبال استقلال و خودکفایی است.

شیخ محمد یزبک در ادامه این نشست توهین وقیحانه رسانه سعودی علیه «آیت الله سیستانی» مرجعیت عالی شیعیان در عراق را محکوم کرد و افزود که آیت الله سیستانی عراق را از تجاوزات تروریست‌ها و دشمنان مصون می‌دارد و او نه‌ تنها سمبل یک مرجع  بلکه نماد و سمبل ملی است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 بیشتر بخوانید... صحنه‌سازی خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ داخلی در لبنان دیدار نماینده حماس در لبنان با فیروزنیا؛ تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ ایران از ملت فلسطین نخست وزیر لبنان: بازی دلار کاملا مشخص است/ حمایت از مفسدان را برنمی‌تابیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی