Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر رعایت نکات ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری برنامه‌های تابستانه این سازمان با عنوان «روی خط زندگی» تاکید کرد

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری عنوان کرد:

سازمان فرهنگی هنری در اجرای برنامه‌های فرهنگی تابع ستاد ملی کروناست

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «سید علیرضا فاطمیان»، پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه تابستان برای این سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: در این فصل مردم مطالبه برنامه‌های متنوع برای پر کردن اوقات فراغت را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستان امسال با سه مناسبت هم مواجه هستیم و علاوه بر برنامه‌های تابستان، برنامه‌های دهه کرامت با عنوان «گوهرشاد»، برنامه‌های دهه ولایت با عنوان «همیشه امیر» و برنامه‌های محرم و صفر با عنوان «جلوه سوگ» را خواهیم داشت. 

 

وی ادامه داد: برنامه‌های «روی خط زندگی» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان طراحی شده و برنامه‌هایی خانوادگی و مفرح است. امسال چالش بزرگی داریم و شیوع کرونا باعث ایجاد وضعیتی شده که نمی‌توانیم حضور و تجمع مردم در برنامه‌ها را داشته باشیم. این شرایط می‌طلبد که تصمیمات مدیریتی انعطاف داشته باشد و با اوج‌گیری شیوع ویروس در کشور، تغییراتی در برنامه‌ها لحاظ شود.

 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با اشاره به فعالیت این سازمان در نوروز افزود: ما در ایام نوروز نیز چنین تجربه‌ای را داشتیم و نسخه دومی را پیش‌بینی کردیم که در آن بسیاری از برنامه‌ها به فضای مجازی منتقل شد و نتیجه این کار، تولید و انتشار ده‌ها هزار محصول فرهنگی و هنری در فضای مجازی بود. در تابستان نیز به همین صورت برنامه‌ریزی کرده‌ایم. در ابتدا با توجه به کاهش تدریجی محدودیت‌ها، بیشتر برنامه‌ها را با حضور شهروندان و البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تدارک دیده بودیم، اما با توجه به اوج‌گیری دوباره کرونا در این روزها، برنامه‌هایی که با تجمع مردم همراه است کاهش می‌یابد و به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

 

وی در پایان گفت: مجموعاً در طول تابستان حدود ۴۰ عنوان برنامه با بیش از هزار و ۲۰۰ اجرا دیده شده که مطمئناً تعدادی از آنها در فضای واقعی و شهری برگزار نخواهد شد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همواره بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌ریزی می‌کند و تابع تصمیمات این ستاد است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: تابع ستاد ملی کرونا اجرای برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری برنامه ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان

ایسنا/خوزستان سازمان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر رویداد هنری وعده صادق را در سطح استان خوزستان برگزار می‌کنند.

کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر فراخوان استانی رویداد هنری وعده صادق را در چهار محور مختلف منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، محورهای مطرح شده در این فراخوان به این شرح است: هنرهای‌ تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، پوستر و کارکاتور)، عکس و فیلم (سبک‌های مختلف خوشنویسی، تایپوگرافی، آیه‌های قرآنی، شعارهای مرتبط)، هنرهای نمایش (تئاتر خیابانی و صحنه‌ای) شعر و داستان (سبک آزاد).

علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۵۶۸۸۰۳۸ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد