Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@10:46:01 GMT

پیکر سیروس گرجستانی تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۰۵۴

پیکر سیروس گرجستانی تشییع شد

مراسم تشییع و خاکسپاری سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به وی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تشییع و تدفین زنده یاد سیروس گرجستانی صبح امروز -شنبه 14 تیرماه- در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که حاضران با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور یافته بودند،کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما اجرای مراسم را برعهده داشت و در سخنانی گفت: واقعا متاسفم که این هنرمند گرانقدر را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از فوت او، فیلم هایی از آثاری که بازی کرده در فضای مجازی دست به دست می شد که هنگامی که داشتیم به آثار بزرگ، ارزشمند و طنز او می‌خندیدم، چشمانمان اشکبار بود و گریه می‌کردیم.

وی با بیان اینکه گرجستانی گریه کردن با لبخند را به ما آموخت، اظهارداشت: او همانطور که در زندگی‌اش سعی کرد لبخند بر لب همه مردم بیاید و با تمام وجود تلاش می‌کرد در شرایطی که مردم درگیر مشکلاتی بودند، لبخند را به سهم و با بضاعت خود بر لبان مردم سرزمینش بنشاند تا قدری از اندوه آنان، کاسته شود.

ملکی تاکید کرد: امروز هنرمند بزرگی را بدرقه می‌کنیم که افراد زیادی آمده اند. قرار نبود چنین مراسمی برگزار شود و درباره مراسم هم اطلاع رسانی نشده بود. اگر قرار بود برای هنرمند بزرگی مثل او مراسم تشییع برگزار شود، این مراسمیا باید در خانه سینما، خانه هنرمندان یا در تالار وحدت اتفاق می‌افتاد ولی به خاطر وضعیت بحرانی کشور در بحران کرونا قرار شد مراسمی برگزار نشود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور مردم شهیدپرور ورامین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ورامین، سرهنگ مهدی امینی با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" اظهار داشت: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه 17 اردیبهشت رأس ساعت 10 از میدان امام حسین (ع) ورامین به‌سوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهیدپرور ورامین برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از 39 سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

پیکر معلم شهید "حجت‌اله یوسفیه" پس از 39 سال به ایران بازگشت

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور ورامین و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد