Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده در توضیح حادثه در تاسیسات هسته‌ای نطنز، گفت: وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی مجلس در نشست فردا (15 تیرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور پیدا خواهند کرد تا درباره قطعنامه اخیر شورای حکام به نمایندگان گزارش دهد، آقای ظریف و صالحی در ارتباط با حادثه نطنز نیز باید توضیحاتی را ارایه دهند تا کمیسیون در جریان موضوع حادثه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سلماس در مجلس شوراتی اسلامی درباره واکنش رژیم صهیونیستی به رخداد نطنز، تصریح کرد: قطعا حمله سایبری اتفاق نیفتاده است کما اینکه آقای کولیوند سخنگوی سازمان انرژی اتمی هم اعلام کرد که در حال تحقیق و بررسی هستند و کارشناسان متخصص به محل اعزام شدند، این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

وی افزود: ما منتظر نتیجه بررسی و تحقیق در خصوص این حادثه هستیم، اما در صورت تایید این موضوع که رژیم صهیونیستی در رخداد نطنز نقش داشته است، جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع و مقابله‌ای خواهد داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیشنهاد اعزام تیمی از اعضای کمیسیون به محل حادثه جهت بازدید از وضعیت سایت هسته‌ای نطنز در نشست فردای کمیسیون مطرح و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد. زیرا یکی از وظایف کمیسیون امنیت ملی تحقیق و تفحص درباره مسائل امنیتی کشور است.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ هروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی پنج شنبه 12 تیرماه از وقوع حادثه‌ای در سایت هسته‌ای نطنز خبر داد و گفت: یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد. پس از این رخداد، برخی اکانت‌های رسانه‌ای صهیونیستی بلافاصله این حادثه را به اقدامات خرابکارانه اسراییل نسبت داده‌اند.

گفتنی است؛ کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در خصوص این حادثه اعلام کرد که «بررسی‌های فنی و امنیتی انجام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط، علت وقوع حادثه در مجتمع هسته‌ای شهید احمدی روشن در نطنز را که بامداد پنج شنبه ۱۲ تیرماه به وقوع پیوست به صورت دقیق مشخص کرده است اما به دلیل برخی ملاحظات امنیتی علت و چگونگی بروز این حادثه در زمان مناسب اعلام خواهد شد.»

منبع: نماینده

کلیدواژه: سایت هسته ای نطنز عضو کمیسیون امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی هسته ای نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

شهرداری منطقه ۱۵ تهران از وقوع حادثه برای یک کارگر حین جمع‌آوری آب‌های سطحی در سیلاب شب گذشته خبر داد و اعلام کرد: عملیات جست‌وجو برای نجات این کارگر ادامه دارد.

به گزارش مشرق، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت