Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت : جدیت در پیگیری مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران از سوی دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی قابل تقدیر است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان با تشریح اهم اقدامات بعمل آمده در حوزه عملکرد واحدهای بیمه ای استان و بویژه شهرهای سوسنگرد ، بستان و هویزه گفت: یکی از طرح هایی که با درایت و حمایت مدیرعامل اخیراً در سازمان تأمین اجتماعی اجرایی و گام های آن به سرعت در حال انجام است طرح شناسایی و انتصاب مدیران آینده است که با استقبال قابل توجهی از سوی مجموعه کارکنان جوان و خلاق سازمان تأمین اجتماعی روبرو شده است.
مرعشی با اشاره به اینکه 40 درصد از مردم شهرستان دشت آزادگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، اظهار داشت : سال گذشته در جریان سیل این سازمان بیش از 6 هزار کارگاه آسیب دیده را حمایت کرد و همچون گذشته درکنار شرکتهای بزرگی همچون توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دیگر کشت و صنعت های استان بود تا این کارگاهها بتوانند از بحران پیش آمده به سلامت عبور کنند.
وی به خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود : با شیوع ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از آخرین دستاوردهای الکترونیک ، تمام سعی و تلاش خود را معطوف ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران نموده است.
در ادامه این دیدار دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اهتمام و جدیت در پیگیری مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران از سوی دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی را قابل تقدیر برشمرد و افزود : تعهد و باور عملی مدیریت عامل تأمین اجتماعی و اراده ایشان بر رفع موانع و مشکلات پیش روی جامعه کارفرمایان ، بیمه شدگان و بویژه اقشار بازنشسته و مستمری بگیر برکسی پوشیده نیست و اجرای این مهم و دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند همراهی تمامی کسانی است که با دل و جان هدفی جزء خدمت به آحاد جامعه و سربلندی ایرانی اسلامی ندارد.
ساعدی تصریح کرد : در سایه قانونمداری و قانونمندی می توان از سرمایه ها و منابع سازمان تأمین اجتماعی که متعلق کارگران است صیانت نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان تأمین اجتماعی دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود