Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک استقلال می‌گوید روز گذشته تمرین استقلال با حضور بازیکنان مبتلا به کرونا برگزار شده و ممکن است مبتلایان به کرونا، ناقل این بیماری به سایرین بوده باشند.

به گزارش ایسنا، دکتر امیر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره ابتلای شماری از بازیکنان و عوامل این تیم به ویروس کرونا، گفت: متاسفانه روز گذشته احساس کردیم بعضی از بازیکنان ما دچار مشکل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک تست کرونای اورژانسی درخواست کردیم و متوجه شدیم تعدادی به ویروس کرونا کرونا مبتلا شده‌اند.

او در واکنش به این سوال که آیا با سازمان لیگ یا نهادی برای لغو بازی استقلال نامه‌نگاری شده است یا خیر؟ اظهار کرد: شرایط برای شروع بازی‌ها مهیا نبود ولی لیگ شروع شد و قانونی هم نوشتند. باید در نظر گرفت که فوتبال یک ورزش پرتماس است و همه با هم برخورد می‌کنند و اگر یک نفر دچار مشکل باشد، ممکن است به دیگران هم سرایت کند. مسوولان باید نسبت به افرادی که کرونا گرفتند، پاسخگو باشند.

معاون پزشکی استقلال درباره این که دیدار تیمش با پارس جنوبی برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد که بازی برگزار شود یا خیر. درخواست ما این بود که تعدادی دچار مشکل شدند و این را هم در نظر بگیرید که کسانی که مبتلا بودند، روز گذشته در کنار سایرین تمرین کردند و ممکن است ناقل باشند و باعث شیوع این بیماری شوند. فعلا تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا شش نفر است. تا دو ساعت دیگر جواب آزمایش تیم داده می شود. باید مراقبت بیش‌تری کنیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امین نوروزی تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!