Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:29:45 GMT

پلمب ۷ نمایشگاه اتومبیل در خیابان بهشتی و شریعتی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۷۳۶

پلمب ۷ نمایشگاه اتومبیل در خیابان بهشتی و شریعتی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگاز اجرای نخستین مرحله طرح نظارت پلیس بر نمایشگاه‌های اتومبیل شهر تهران خبر داد و گفت: در این طرح از هفت واحد صنفی پلمب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی از اجرای نخستین مرحله طرح نظارت پلیس بر نمایشگاه‌های اتومبیل شهر تهران خبر داد و در این رابطه اظهار کرد: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی با هماهنگی با دستگاه قضائی و همکاری اتاق اصناف،در 24 ساعت گذشته، نخستین مرحله طرح نظارت بر نمایشگاه‌های اتومبیل شهر تهران در محدوده خیابانهای شهید بهشتی و دکتر شریعتی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح که از 31 نمایشگاه اتومبیل بازدید به عمل آمد برای 10 واحد صنفی به دلیل انجام تخلفات مختلف، تذکر و اخطار پلمب صادر و هفت مورد دیگر نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی، عمده تخلفات واحدهای صنفی متخلف را ایجاد سد معبر،عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پارک دوبل و ایجاد ترافیک ذکر و بیان کرد: تخلفات مذکور علاوه بر مشکلات ترافیکی سبب نارضایتی اهالی و کسبه محل نیز شده بود که به نظر می‌رسد با انجام اینگونه طرحها و ادامه‌دار بودن آن می‌توان نسبت به ساماندهی این صنف و کاهش نارضایتی‌ها و گره‌های ترافیکی در این محدوده امیدوار بود.

پلمب 9 قهوه‌خانه و سفره‌خانه در شمال و شمال غرب تهرانبازداشت متصدی یک باغ ـ رستوران به دلیل فک پلمب غیرمجاز + تصاویر

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت | پلیس پاوا بهداشت و درمان ویروس کرونا عملیات پلیس پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیشتر بخوانید... تشدید نظارت‌های مقابله با کرونا در شهربابک؛ صنوف متخلف تا ۳ ماه پلمب می‌شوند بازگشت محدودیت‌ها در گرگان در صورت قرمز شدن وضعیت؛ ۵۱ قلیان‌سرا پلمب شد ۱۲۰۰ واحد صنفی متخلف در بروجرد پلمب شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا عملیات پلیس پلیس ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس امنیت بهداشت و درمان ویروس کرونا عملیات پلیس پلیس پلمب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند