Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:54:49 GMT

«ژاوی» بیاید، «مسی» می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۸۰۵

«ژاوی» بیاید، «مسی» می‌ماند

این نشریه انگلیسی نوشت که در حال حاضر انتظار می‌رود مسی در پایان قرارداد فعلی خود یعنی در سال ۲۰۲۱، نیوکمپ را ترک کند؛ موضوعی که می‌تواند جنگ تابستانی را برای خرید وی به‌ راه بیاندازد زیرا باشگاه بارسلونا ترجیح می‌دهد در صورتی که وی تصمیم به ترک بارسا بگیرد، با فروش مرد آرژانتینی پیش از اتمام قراردادش پولی به جیب بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، این نشریه مدعی است اگر ژاوی به جای «کیکه ستین» منصوب شود، مسی برای ماندن در نیوکمپ متقاعد خواهد شد.

بدنبال عملکرد ضعیف بارسا تحت هدایت ستین در دیدارهای خود پس از آغاز مجدد لالیگا، گمانه‌زنی‌ها از برکناری وی و حضور اسطوره اسبق این تیم روی نیمکت آبی اناری‌ها حکایت دارد.

برچسب‌ها لالیگا لیونل مسی بارسلونا ژاوی هرناندز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالیگا لیونل مسی بارسلونا ژاوی هرناندز لالیگا لیونل مسی بارسلونا ژاوی هرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال در این فصل تصمیم گرفته بود که نیمکت بارسلونا را در پایان فصل ترک کند و از هدایت این تیم کنار برود اما با گذشت چند ماه نظرش را در این باره تغییر داد.

این مربی جوان در جلسه‌ای که دو شب پیش به همراه مدیران بارسلونا داشت به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم برای خودش و این تیم این است که به حضورش روی نیمکت ادامه دهد و این خبر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا به صورت رسمی اعلام شد.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او مخالفانی هم در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه دارد و حالا Esport3 خبر داده است که بعضی از اعضای هیئت مدیره به صورت جدی به این مربی برای ادامه فصل و فصل آینده هشدار داده‌اند.

آنها به ژاوی تذکر دادند که باید رفتارش را روی نیمکت بارسلونا تغییر دهد، چرا که معتقد هستند دریافت کارت‌های قرمز متوالی از سوی سرمربی این تیم به شهرت بارسا ضربه می‌زند و این موضوعی است که باید به صورت جدی از سوی او مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود