Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:59:11 GMT

دیزل ژنراتور و تأمین برق اضطراری ساختمان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۸۶۰

دیزل ژنراتور و تأمین برق اضطراری ساختمان

اگر تابه‌حال به فکر تأمین برق اضطراری برای ساختمان خود نبوده‌اید فرصت را از دست ندهید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت پایور دیزل آسیا، دیزل ژنراتور دستگاه تولید برق اضطراری می‌باشد. تأمین برق در مواقع ضروری به‌واسطه این دستگاه انجام می‌شود. عموماً سوخت دیزلی عامل محرک در دیزل ژنراتور ها می‌باشد ولی درعین‌حال امکان بهره‌مندی از سوخت بنزینی و گازی در سایر مدل‌ها نیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما برای خرید ژنراتور های گازسوز نسبت به دیزل ژنراتور باید هزینه اولیه بالاتری را بپردازید ولی در درازمدت ازنظر هزینه سوخت مصرفی برای شما ژنراتور گازسوز به‌صرفه‌تر خواهد بود.

اهمیت وجود دیزل ژنراتور برای برخی از مکان‌ها واجب و ضرروی است حتی در برخی از مکان‌ها با حساسیت بالا نسبت به پایدار بودن برق از چند دستگاه دیزل ژنراتور استفاده می‌شود و این چند دستگاه به‌واسطه یک تابلو کنترل سنکرون با یکدیگر پارالل می‌شوند و در صورت اشکال در یکی از دستگاه‌ها مابقی آن‌ها با توجه به مقدار بار مصرفی، مدیریت شده و دیزل ژنراتور در مدار قرار می‌گیرد.

قیمت دیزل ژنراتور و عوامل مؤثر بر قیمت

دیزل ژنراتور متشکل از یک موتور دیزل و یک ژنراتور به همراه شاسی و متعلقات می‌باشد که هرکدام در قیمت دیزل ژنراتور تأثیرگذار هستند. مرحله اول انتخاب برند و کشور سازنده موتور و ژنراتور می‌باشد.

معمولاً موتورهای اروپایی در کشور انگلستان، سوئد، آلمان و فرانسه ساخته می‌شوند و آن سری از دستگاه‌ها که در کشور چین ساخته و صادر می‌شوند قیمت پایین‌تری نسبت به کشور اصلی سازنده دارند.

شاسی دیزل ژنراتور محل استقرار و تانک ذخیره سوخت دیزل می‌باشد که خود پارامترهای مختلف و مؤثر در قیمت را دارد مانند ضخامت ورق استفاده‌ شده و نوع طراحی و حجم ذخیره‌سازی سوخت و ...

تابلو کنترل دیزل ژنراتور می‌تواند دستی و یا اتوماتیک و یا تابلو کنترل سنکرون باشد. در مدل دستی به‌واسطه اپراتور دستگاه خاموش و یا روشن می‌شود و در مدل اتوماتیک به‌صورت خودکار به هنگام قطع برق و یا برق با کیفیت نامناسب برای مصرف‌کننده، دستگاه دیزل ژنراتور را وارد جریان برق‌رسانی می‌کند. در نتیجه تابلو کنترل سنکرون یکی دیگر از پارامترهای مؤثر در قیمت دیزل ژنراتور می‌باشد.

استفاده از قطعات قدرت و کنترلی اصلی عامل دیگر و مؤثر در قیمت دیزل ژنراتور می‌باشد.

استفاده از کانوپی سایلنت جهت کاهش صدای دیزل ژنراتور و شاسی سیار جهت حمل آسان دستگاه نیز می‌تواند در قیمت نهایی مؤثر باشد.

شرکت‌های تولید کننده دیزل ژنراتور

شرکت پایور دیزل آسیا از معدود شرکت‌های تولیدکننده دیزل ژنراتور در ایران می‌باشد که توانسته با استفاده از دانش جدید و زیرساخت‌های وسیع، دیزل ژنراتور را مشابه کیفیت خارجی تولید کند.

کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی پرند (۳۰ کیلومتری تهران) واقع‌ شده است و با سابقه چندین ساله در خدمت‌رسانی به مراکز مهم و حیاتی کشور کوشیده است.

ژنراتور برق و قیمت ژنراتور برق

ژنراتور برق یا مولد برق نام کلی‌تری از دیزل ژنراتور می‌باشد. هنگامی‌ که می‌گوییم ژنراتور برق سوخت آن می‌تواند دیزلی، گازی و یا بنزینی باشد و قیمت آن دقیقاً به پارامترهایی که در بالا گفته شد، بستگی دارد.

ژنراتور برق در توان‌های مختلف به فروش می‌رسد. برای خرید ژنراتور برق در ابتدا باید کارشناس فنی مقدار بار مصرفی شما را محاسبه کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ديزل ژنراتور دیزل ژنراتور ژنراتور برق تابلو کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) کوچه شعبانیه و ورود آب به زیرزمین برخی از خانه‌ها و مغازه ها، به دستگاه‌های امدادی و خدماتی اطلاع داده شد و در پی آن عوامل امدادی شهرداری اعم از گشت ساختمان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نیرو‌های عمرانی و خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب و همچنین نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند.   با حضور دستگاه‌های امدادی در محل مشاهده شد که ترکیدگی در لوله اصلی آب رخ داده و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شده است که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی آتش نشانی و خدمات ایمنی و آبفا آغاز شد.   عوامل پلیس راهور نیز بخش‌هایی از این خیابان را مسدود کرده و آتش نشانان با همکاری ماموران شرکت آبفا از جاری شدن بیشتر آب و نفوذ آن به اماکن اطراف جلوگیری کردند.   عملیات تخلیه آب با پمپ‌های آب در حال انجام است و دستگاه‌های امدادی و خدماتی با استفاده از تجهیرات موجود اقدام به ایمن سازی محل کردند.   همچنین هماهنگی‌های لازم درخصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است