Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک کانال تلگرامی تصویری از ازدحام جمعیت داخل اتوبوس انتقال مسافر هواپیمایی تابان از ترمینال فرودگاه به هواپیما ‌را منتشر کرد که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تصویر کاملاً مشهود است.

به گزارش تین نیوز، کانال نهم دی به نقل از توئیتر «مهدیار سعیدیان» پزشک و سردبیر ماهنامه‌ دانستنی‌های پزشکی در توضیح تصویر پیوست که مربوط به پرواز بعد از ظهر دوشنبه 10 تیر هواپیماییِ تابان از مشهد به تهران است، نوشت: این تصویر یک اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری نیست  که مردم را به زور داخلش چپانده‌اند؛ بلکه یک اتوبوس انتقال مسافر از ترمینال فرودگاه به هواپیماست! شرکت‌های هواپیمایی از پروتکل‌های ستاد کرونا، فقط سرو نکردن غذایش را فهمیده‌اند! اما فاصله‌گذاری اجتماعی-فیزیکی قربانی سودجویی‌شان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز،  در حالی از فردا استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی اجباری شده است که سخنگوی وزارت بهداشت نیز  امروز در مورد آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

سیما لاری با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و بویژه استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل و حضور در تجمعات، گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین تاکید کرد: استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی با اشاره به اجباری شدن ماسک از فردا و توصیه به پرهیز از سفر و حضور در تجمع‌ها، گفت: روزانه ۱۶۰ هزار در دنیا به کووید ۱۹ مبتلا می‌شوند که در حقیقت ۶۰ درصد کل مبتلایان در یک ماه اخیر هستند و این نشان می‌دهد ابتلا به کووید-۱۹ روندی افزایشی در کل دنیا دارد. بنابراین نقش مردم در مهار و کنترل این بیماری بسیار مهم است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هواپیمایی تابان کرونا ستاد کرونا استفاده از ماسک اجباری شدن استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هم ا کنون چند شرکت معتقدند ربات های انسان نما می توانند کمبود احتمالی نیروکار را جبران کنند و فعالیت های تکراری و خطرناک یا خسته کننده را در صنایعی مانند لجستیک، انبارداری، خرده فروشی و تولید انجام دهند.

ماسک در یک تماس دسته جمعی با سرمایه گذاران اعلام کرد که احتمالا ربات تسلا (اپتیموس) تا پایان سال برای انجام وظایفی در کارخانه آماده باشد. شرکت بوستون دینامیک سال های زیادی صرف توسعه ربات های انسان نما کرده است. در سال جاری میلادی استارت آپ فیگور که از سوی مایکروسافت و انویدیا پشتیبانی می شود، اعلام کرد قرارداد شراکتی با بی ام دبلیو خودروساز آلمانی امضا کرده تا ربات های انسان نما را در واحدهای خودروسازی در آمریکا به کار گیرد.

ماسک قبلا اعلام کرده بود فروش ربات احتمالا به بخش بزرگتری نسبت به دیگر فعالیت های تسلا از جمله خودروسازی تبدیل شود.

تسلا نخستین نسل ربات های اپتیموس به نام بامبل بی را در سپتامبر 2022 میلادی نماش داد. در سال جاری میلادی این شرکت یک ویدئو از نسل دوم ربات دوپای خود در حال تا کردن تی شرت را منتشر کرد.

کد خبر 6087174 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد