Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویارویی استقلال مقابل پارس جنوبی در شهرستان جم ناخودآگاه خاطره جدال فوق العاده خبرساز این دو تیم در شهریور سال ۹۶ را برای‌مان تداعی می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار استقلال مقابل پارس جنوبی در سال ۹۶ مسابقه‌ای بود که اتفاقاً آن‌هم در جم برگزار شد و میزبان توانست استقلال بحران‌زده با علیرضا منصوریان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع مشکلات حاشیه‌ای بزرگ استقلال با آن بازی پس از پایان دیدار آغاز شد.

اتفاقاتی که در نهایت سرمربی وقت آبی‌پوشان را مجاب کرد به‌صورت مقطعی حکم به اخراج مهدی رحمتی و مجتبی جباری دهد. البته رحمتی خیلی‌زود بخشیده شد ولی قضیه جباری بالا گرفت و او در نهایت نه تنها به استقلا‌ل بازنگشت بلکه ترجیح داد به‌طور کلی با دنیای بازیگری خداحافظی کند. چند شب پس از برگزاری مسابقه نیز شاهد جر و بحث جدی علیرضا منصوریان با اکبر عباسی‌ملکی، رئیس اسبق هیئت مدیره باشگاه در برنامه ۹۰ بودیم.

در همان برنامه بود که ملکی با صدای بلند پشت تلفن خندید و عصبانیت سرمربی استقلا‌ل را به اوج رساند. در واقع باید این‌طور گفت که شکست مقابل پارس جنوبی روند جدایی علی‌منصور از استقلال را به‌طرز قابل ملاحظه‌ای تسریع کرد. حالا نزدیک به سه سال از آن واقعه می‌گذرد و جالب اینجاست که نه منصوریان و رحمتی در استقلال هستند و نه اکبر عباسی‌ملکی! متأسفانه برنامه ۹۰ هم دیگر وجود خارجی ندارد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مهدی رحمتی مجتبی جباری استقلال پارس جنوبی جم مجتبی جباری مهدی رحمتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال لیورپول پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. جواد نکونام، سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901815

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب