Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا که تیمش هفته گذشته برابر استقلال به میدان رفت، درباره ابتلای چند آبی پوش به ویروس کرونا گفت: فکر می‌کنم تمام اهالی فوتبال در این زمینه نگرانی‌هایی دارند. امیدوارم هیچ بازیکن و هیچ خانواده‌ای درگیر این بیماری نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت این اتفاق افتاده و تمام مربیان درباره آن اظهار نظر کردند و من هم در نشست خبری نظرم را گفتم. ما هم مانند بقیه نگران هستیم. تاکنون ۴ بار تست کرونا دادیم که غیر از یکی از بازیکنان که در تست اول مشخص شد به کرونا مبتلا شده و ۱۴ روز قرنطینه شد، بقیه اعضای تیم مشکلی ندارند.  

صادقی در ادامه گفت: پیش از بازی با استقلال نیز تست کرونای یک بازیکن تیم مثبت شد که به قرنطینه رفت. امروز نیز برای پنجمین بار تست کرونا خواهیم داد. خوشبختانه تا اینجای کار تمام کار‌هایی که باید انجام می‌شد را انجام دادیم. امیدوارم هیچ بازیکنی درگیر کرونا نشود.  

او درباره تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش مبنی بر برگزار نشدن بازی تیم‌هایی که ۲۵ درصد از اعضای آن به کرونا مبتلا شده باشند و این که در صورتی که بازی تیم‌هایی مانند فولاد و استقلال برگزار نشود چه اتفاقی رخ می‌دهد گفت: مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند. من درباره تیم خودمان و باشگاه سایپا می‌توانم صحبت کنم. از روز اول در مصاحبه هایم گفته بودم کسئولان تمام شرایط را در نظر بگیرند و تصمیم بگیرند، ما هم تمکین می‌کنیم. در هر صورت مسئولان باید درباره تصمیمی که گرفتند پاسخگو باشند. وقتی تصمیم گرفته می‌شود بازی‌ها برگزار شود، ما باید بازی کنیم.

بیشتر بخوانید

قلعه نویی: بازی با سایپا برای ما حکم فینال دارد

سرمربی سایپا گفت: برای رعایت پروتکل ها، باشگاه هر کاری توانست انجام داد. امیدوارم هیچ بازیکن و تیمی درگیر این ویروس نشود. به اعتقاد من تمام تیم‌ها تا جایی که می‌توانستند پروتکل‌ها را رعایت کردند، اما متاسفانه این اتفاق افتاد.  

صادقی افزود: شرایط سخت و پیچیده شده و خیلی از بازیکنان و تیم‌ها نگران هستند. این وضعیت کیفیت لیگ را پایین می‌آورد و با این شرایط ادامه لیگ سخت‌تر می‌شود، اما تا روزی که به ما بگویند باید بازی کنید، مانند همیشه بازی می‌کنیم. به عنوان مربی نمی‌توانم بگویم بازی‌ها برگزار شود یا نشود. پیش از شروع مسابقات ما صحبت کردیم و مربیان و مسئولان نظرات مختلفی داشتند، اما در نهایت مسئولان باید تصمیم بگیرند که چه اتفاقی بیفتد.  

او در ادامه گفت: قطعا فردا بازی می‌کنیم. امروز تست می‌دهیم و نتیجه آن فردا مشخص خواهد شد، سپس بازی می‌کنیم. امیدوارم تمام تست‌ها منفی باشد.  

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که اگر چند بازیکن تیمش به کرونا مبتلا شده باشند، چه اقدامی انجام خواهد داد گفت: نمی‌دانم شما بگویید چه کاری باید انجام دهیم! این اتفاق هنوز رخ نداده و من نمی‌توانم درباره چیزی که اتفاق نیفتاده اظهار نظر کنم.  

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا سایپا در لیگ برتر ماندگار می‌شود گفت: اگر از ابتدای لیگ به عملکرد تیم ما نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تیم ما از نظر فنی عملکرد خوبی داشت، اما در کسب نتیجه ناموفق بود. دلیل بزرگ این اتفاق این است که بازیکنان ما بی تجربه هستند و جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر هستیم. قرار بود این فصل بسترسازی کنیم و برای فصل‌های آینده تیمی قوی بسازیم. فکر می‌کنم در این زمینه خوب کار کردیم و به تدریج پخته‌تر شدیم و اکنون بازی‌های بهتری انجام می‌دهیم.

سرمربی سایپا در ادامه گفت:  تا رده هشتم و نهم امتیازات تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و خیلی امیدواریم که در ادامه لیگ جایگاه بهتری به دست بیاوریم.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال ابراهیم صادقی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در گفتگو با رسانه ها درباره پخش برخی بازی های لیگ برتر با کیفیت نامطلوب گفت: من از پخش با کیفیت نامطلوب بازی ها عذر خواهی می کنم، دلیل این مسئله این است که در برخی از استان های کشور هنوز تجهیزات تصویر برداری با کیفیت فراتر موجود نیست.

وی افزود: برای رفع این مسئله حداقل در بازی های لیگ برتر از واحد های سیار فراتر یا همان HD استفاده خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان