Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سریال «شرم» یکی از تازه‌ترین محصولات سیما است که در سکوت خبری جلوی دوربین رفته است.

اخبار چهره ها - سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیرمهدی پورزیری و کارگردانی احمد کاوری در سکوت خبری جلوی دوربین رفته است و با درگذشت مرحوم سیروس گرجستانی که در ماه‌های اخیر مشغول ایفای نقش در این سریال بود، در روز‌های اخیر خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم سیروس گرجستانی یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که در اواسط کار و در حالی که بخش زیادی از نقش آفرینی اش در سریال باقی مانده بود، دو روز پیش بر اثر حمله قلبی دار فانی را وداع گفت تا آخرین نقش آفرینی این هنرمند محبوب در دنیای سینما و تلویزیون ناتمام باقی بماند. هنوز مشخص نیست سرنوشت نقش مرحوم گرجستانی در سریال و ادامه این نقش به چه شکل خواهد بود.

گفتنی است تولید سریال « شرم » بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید فرهادی و به کارگردانی احمد کاوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد. تا کنون بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی و مرحوم سیروس گرجستانی جلوی دوربین سریال شرم رفته اند و چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

سریال «شرم» که یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز سیمافیلم است، یک ملودرام اجتماعی است که برای پخش در فصل پاییز آماده می‌شود. سایر عوامل این سریال نیز عبارتند از تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، کارگردان: احمد کاوری، فیلمنامه نویس: سعید فرهادی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه ای: علی مرادخانی، محصول سیما فیلم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیروس گرجستانی شرم سریال سیمافیلم سیروس گرجستانی سیمافیلم سریال شرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • تصاویری از مرحوم نصراللهی نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب