Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس الأمه (پارلمان) کویت تأکید کرد که طرح‌های یکجانبه رژیم صهیونیستی برای الحاق دره اردن بایستی با موضع قاطع عربی و بین‌المللی مواجه شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی الغانم» رئیس پارلمان کویت اقدامات رژیم صهیونیستی برای الحاق دره اردن را باطل توصیف کرد و گفت که اتخاذ مواضع عملی و قاطع عربی و بین‌المللی در مخالفت با نقض قطعنامه‌های بین‌المللی به خصوص بخش مربوط به اراضی اشغالی سال ۱۹۶۷، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الغانم همچنین به تمامی کشورهای عربی، اسلامی و بین‌المللی که مخالفت خود با طرح صهیونیستی اشغال کرانه باختری را اعلام کرده‌اند به ویژه اردن درود فرستاد و بر اهمیت اقدام عربی با هماهنگی شرکای بین‌المللی جهت مخالفت با این اقدامات یکجانبه و قلدرمآبانه رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به نوشته روزنامه کویتی«القبس»، الغانم همچنین تصریح کرد که به نمایندگی از سوی اعضای پارلمان کویت بر مخالفت کامل با این اقدامات خصمانه تأکید کرده و آمادگی خود را برای همکاری با پارلمان‌های عربی و دوست در تمامی محافل پارلمانی منطقه‌ای و بین‌المللی جهت افشای اقدامات صهیونیست‌ها و جلب دیدگاه عمومی مردمی و بین‌المللی مخالف این اقدامات، اعلام می‌کنیم.

۲۸ ژانویه گذشته «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرح موسوم به «معامله قرن» را اعلام کرد که نقض حقوق فلسطینیان برای تشکیل دولت مستقل فلسطین است و به موجب این طرح شهر اشغالی قدس پایتخت رژیم صهیونیستی می‌شود.

از سوی دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح اشغال ۳۰ درصد از اراضی کرانه باختری خبر داده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: پارلمان کویت طرح اشغال کرانه باختری رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی

به نقل از اسپوتینک عربی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد کابینه وی به اتفاق آرا، بستن دفتر شبکه الجزیره قطر در سرزمین‌های اشغالی را تصویب کرده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رادیو رژیم صهیونیستی همچنین با اعلام خبر فوق، اعلام کرد که نتانیاهو گفته است این رژیم نمی‌تواند خواسته حماس مبنی بر پایان دادن به جنگ، خروج نیرو‌های ارتش رژیم اسرائیل از غزه و رها کردن این جنبش به حال خود در نوار غزه را بپذیرد.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: کابینه نتانیاهو، در اقدامی سرشار از گمراهی و افترا، همزمان با روز جهانی آزادی رسانه ها، تعطیلی دفاتر شبکه در سراسر سرزمین‌های اشغالی را تصویب کرده است.

شبکه الجزیره با محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی، آن را مجرمانه و تجاوز به حقوق بشر در زمینه دستیابی به اطلاعات دانست و بر حق این شبکه در ارائه خدمات به بینندگان خود در سراسر جهان تأکید کرد و آن را مطابق با معاهدات بین المللی دانست.

شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: اقدام رژیم اسرائیل در سرکوب کردن رسانه‌های آزاد با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت هایش در زمینه کشتار و بازداشت روزنامه نگاران، ما را از انجام مسوولیت هایمان بازنخواهد داشت.

این شبکه قطری تأکید کرد: از ابتدای جنگ در غزه، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی در راه انعکاس حقیقت به شهادت رسیده اند.

شبکه الجزیره همچنین ضمن محکوم کردن ادعا‌های رژیم صهیونیستی درباره زیرپا گذاشتن اصول فعالیت رسانه ای، بر پایبندی این شبکه به ارزش‌های مذکور در اصول اخلاق کاری و حرفه‌ای تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • اتخاذ موضع بی‌طرفانه و حرفه‌ای در همکاری‌ ایران و آژانس موثر است
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری