Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل علی محمدی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره در زمینه شعر، داستان کوتاه، قطعه ادبی و دل نوشته به ۲ زبان فارسی و ترکی برای اعضای انجمن‌های ادبی استان برگزار و در مجموع بیش از ۱۶۰ اثر به این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه ۸۰ اثر با موضوع جشنواره به بخش داوری راه یافتند، اظهار داشت: این جشنواره با محوریت موضوعاتی مانند دهکده جهانی، یک جهان و یک انسان، نیایش و آرامش، آرزوهای کوچک و بزرگ برای فردای پس از کرونا، مفاهیم و مظاهر جدیدی از عشق انسانی، بنی آدم اعضای یکدیگرند و اهمیت وحدت ملی در برابر حوادث و اتفاقات برگزار ‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس انجمن ادبی تبریز گفت: از میان آثار داوری شده در بخش شعر فارسی ابراهیم قبله ارباطان از تبریز به عنوان نفر اول، امیرحسین دوست زاده از تبریز به عنوان نفر دوم و زینب بدرقه از جلفا و داود غیاثی از تبریز به طور مشترک به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

علی محمدی، ادامه داد: در بخش شعر ترکی نیز داود آریانی از بستان آباد به عنوان نفر اول، حمید انباز از اهر به عنوان نفر دوم و  محمدعلی سلیمان زاده از تبریز به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

وی اعلام کرد: در بخش دل نوشته و داستان نیز نگار نصراله زاده از مراغه به عنوان نفر اول، فریده پهلوانی از تبریز به عنوان نفر دوم و لیلا حسین زاده از جلفا به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

جشنواره مجازی شعر و داستان کوتاه آذربایجان شرقی توسط انجمن ادبی تبریز با همکاری کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

برچسب‌ها جوایز ادبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز شعر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جوایز ادبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز شعر جوایز ادبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز شعر تبریز به عنوان نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند