Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:41:55 GMT

خانه هنرمندان میزبان «کرونا روایت» می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۶۱۴

خانه هنرمندان میزبان «کرونا روایت» می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید رجبی‌معمار، در دیدار با مدیران کرونا روایت، ضمن ارزشمند خواندن ثبت اسناد مربوط به جانفشانی‌های جامعه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، برای همراهی با این پروژه اعلام آمادگی کرد و برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب کرونا روایت در بخش «کرونا به روایت تصویر» را نقطه عزیمت این همراهی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، مسعود حبیبی معاون اجتماعی و پارلمانی سازمان نظام پزشکی و محمد کیاسالار دبیر کرونا روایت، اهداف و برنامه‌های رویداد «کروناروایت» را تشریح کردند.

سپس آسیه مزینانی معاون فرهنگی و هنری خانه هنرمندان و سید عماد حسینی معاون آموزشی و پژوهشی خانه هنرمندان، پیشنهادهایی در راستای افزایش اثربخشی این پروژه ارائه کردند و در نهایت، مجید رجبی‌معمار خواستار تدوین سازوکار این همکاری در قالب کارگروه‌های مشترک شد تا زمان و شیوه برگزاری این نمایشگاه در اسرع وقت اطلاع‌رسانی شود.

رویداد کرونا روایت در ۱۰ بخش جداگانه برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند آثار خود را در وبسایت نظام پزشکی به نشانی irimc.org در سامانه کرونا روایت ثبت کنند.

کد خبر 4965576

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا خانه هنرمندان ایران محمد رجبی ویروس کرونا وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران کووید 19 سازمان بیمه سلامت سازمان غذا و دارو شیوع کرونا علیرضا زالی ایرج حریرچی دیابت زنان کرونا روایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینوتکس ۲۰۲۴ میزبان ۳ نوآوری ایرانی

در حاشیه رویداد اینوتکس، از ۳ محصول نوآورانه توسط محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور رونمایی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حاشیه رویداد اینوتکس، از 3 محصول نوآورانه توسط محمدصادق خیاطیان؛رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و محمد دهقان؛ معاون حقوقی رئیس جمهور رونمایی شد.

این محصولات عبارتند از:

جوهر خودکار آبی شرکت سپندارجوهر آریان: این جوهر خودکار با استفاده از فناوری نانو تولید شده و از مزایای آن می‌توان به عدم رسوب‌گذاری، روان‌نویسی و خشک شدن سریع اشاره کرد.

سیستم داده‌سنجی اطلاعات آب شرکت سنج آب فناوری خلیج فارس: این سیستم با استفاده از هوش مصنوعی، کیفیت آب را به طور دقیق و آنی اندازه‌گیری می‌کند و می‌تواند در تصفیه‌خانه‌های آب، استخرها و سایر مکان‌هایی که نیاز به کنترل کیفیت آب دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه آنالیز ترکیب بدنی آنیا شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ: این دستگاه با استفاده از فناوری بیو امپدانس، ترکیب بدنی افراد را به طور دقیق اندازه‌گیری می‌کند و می‌تواند در مراکز تناسب اندام، کلینیک‌های پزشکی و سایر مکان‌هایی که نیاز به اندازه‌گیری ترکیب بدنی دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

رونمایی از این محصولات در رویداد اینوتکس نشان‌دهنده توانمندی‌های بالای شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در تولید محصولات نوآورانه و باکیفیت است.

3 محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس 2024 رونمایی شد

صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان حامی شرکت‌های دانش‌بنیان، از این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله تامین مالی، ارائه تسهیلات و خدمات مشاوره‌ای حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینوتکس ۲۰۲۴ میزبان ۳ نوآوری ایرانی
  • اینوتکس سیزدهم میزبان ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی