Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@15:25:11 GMT

واکسن کرونا پاییز وارد ایران می شود؟ + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۸۰۸

واکسن کرونا پاییز وارد ایران می شود؟ + جزییات

تولید انبوه واکسن کرونا با همکاری شرکت استرازنکا و دانشگاه آکسفورد به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا پیش‌تر اعلام شد شرکت دارویی آسترازنکا در نظر دارد یک میلیارد دوز از واکسن کرونا را که توسط محققان دانشگاه آکسفورد ساخته شده برای کشورهای با درآمد سرانه پایین و متوسط تولید کند که حدود ۴۰۰ میلیون واکسن از این تعداد در سال جاری آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس خبرهای غیر رسمی همزمان با شروع فاز سوم آزمایش این واکسن تولید انبوه آن آغاز می‌شود و تا نیمه پاییز در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد، نکته قابل توجه این است که مسئول نمایندگی این شرکت در خاورمیانه ایرانی است و احتمال دارد این موضوع، دسترسی شهروندان ایرانی به واکسن کرونا را آسان کند.

بیشتر بخوانید: روند ساخت واکسن کرونا

آسترازنکا یک شرکت چندملیتی داروسازی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر لندن است، این شرکت محصولات دارویی خود را، از جمله داروهای سرطان، قلب و عروق، دستگاه تنفسی و… در بیش از ۱۰۰ کشور جهان عرضه می‌کند.

کد خبر 431990

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا واکسن جدید واکسن کووید ۱۹ واکسن و دارو واکسن کرونا در ایران واکسن شرکت آسترازنکا آسترازنکا واکسن کرونا آسترازنکا کرونا در جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌فشانی در سنگر تولید

به گزارش صدای ایران از شرکت توسعه نیشکر،اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

✍دکتر عبدعلی ناصری

اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

تحقق رشد ۵۰ درصدی تولید شکر در سال گذشته و تکرار رکورد‌ها و رکوردشکنی‌ها در طلیعه سال مزیّن به جهش تولید، مرهون قدم‌های استوار و همّت بلند کارگرانی است که شبانه‌روز در سنگر تولید، جان‌فشانی می‌کنند؛ آنان که بی‌وقفه و با ایثار، قامت نیشکر را در زمین استوار نگه داشته و شهد شیرینی را به ارمغان آورده‌اند.

صنعت عظیم توسعه نیشکر، مفتخر است که پرچم‌دار جهادگران سنگر تولید باشد. دشت‌های سرسبز خوزستان سرافراز، گواه ایمان سترگ و دست‌های پینه‌بسته این مجاهدان سنگر تولید است که با دلی سرشار از توکّل، جوانه‌های امید را از دل خاک رویش دادند و هر بحرانی را به فرصتی برای شکوفایی و بالندگی تبدیل نمودند.

ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری به خانواده بزرگ توسعه نیشکر، از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کارگران این صنعت در کشت و صنعت‌های هشتگانه که جان به کالبد این شرکت می‌بخشند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم و برای تک‌تک این عزیزان، عزت روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • جان‌فشانی در سنگر تولید