Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرگرد احسان بهمنی از کشف پرونده انتشار فیلم تیراندازی با سلاح کلاشینکف در میناب خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک عدد خشاب خالی و ۱۸ عدد فشنگ جنگی شناسایی شد.

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان تصریح کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، کلیپی کوتاه با محتوای تیراندازی با سلاح کلاشینکف در استان هرمزگان از طریق صفحه اینستاگرام مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف پرونده انتشار فیلم تیراندازی با سلاح کلاشینکف

وی افزود: پس از بررسی‌های فنی توسط کارآگاهان سایبری، گرداننده صفحه مورد شناسایی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری پلیس پاوا و حمایت‌های عملیاتی فرمانده انتظامی شهرستان مذکور، مأموران به آدرس شناسایی شده مراجعه کردند و ضمن دستگیری متهم، سلاح و فشنگ‌های مربوطه کشف شد.

این مقام مسئول بیان داشت: در بازجویی و تحقیقات تکمیلی، متهم اظهار داشت: حدود چند سال پیش به یکی از شهر‌های مرزی رفته بودم و این سلاح را به عنوان هدیه از دوستم دریافت کردم وهنگامی که به همراه آشنایان به خارج از شهر رفتم به علت کنجکاوی و تفریح اقدام به تیر اندازی کردم که فیلم مربوطه توسط شخص ناشناس در فضای مجازی منتشر شده است.

سرگرد بهمنی با اشاره به پشیمانی متهم از عمل مجرمانه اش، افزود: درنهایت ضمن ارسال گزارش نهایی، متهم به دادسرا اعزام شد و در این خصوص قرار قضایی صادر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: واردات و صادرات هر نوع سلاح، مهمات و مونتاژ و تعمیر ونگهداری آن بدون مجوز مراجع ذی‌صلاح و بی توجهی به قانون حمل اسلحه، جرم است و فرد خاطی به مجازات‌های حبس از ۶ ماه تا ۱۵ سال بر حسب نوع سلاح محکوم می‌شود.

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان به کاربران توصیه کرد: در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش خدمات الکترونیکی، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری پلیس فتا فضای مجازی اینستاگرام فیلم قانون جرم اخبار حوادث تیراندازی پلیس فتا استان هرمزگان میناب انتشار فیلم اخبار هرمزگان عکس ایران زن فیلم جوان کرونا حوادث تهران اخبار تهران ویدیو کلینیک پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند طی یک ماه گذشته بیش از یک هزار پناهجو که اغلب آنها افغان و پاکستانی بودند در شمال غرب این کشور بازداشت شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، یک هزار و 96 پناهجوی که شمار زیادی از آنان شهروندان افغانستان و پاکستان هستند، طی یک ماه از استان «ادیرنه» در شمال‌غرب ترکیه بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد پناهجویان توسط نیروهای ژاندارمری ترکیه بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از این افراد تبعه افغانستان و پاکستان هستند و پس از طی مراحل قانونی به اداره مهاجرت ادیرنه منتقل شده‌اند.

ترکیه اخیراً برای تسریع روند شناسایی و بازداشت پناهجویان که مقامات آن را «غیرقانونی» می‌خوانند ایستگاه‌های بازرسی و گشت‌های سیار را افزایش داده است.

پیش‌تر وزیر کشور دولت آنکارا گفته بود که شمار ایست‌های بازرسی و گشت‌های سیار در 30 شهر ترکیه برای شناسایی پناهجویان افزایش یافته است.

ادامه روند بازداشت پناهجویان افغان در ترکیه

این کشور به عنوان حلقه وصل آسیا به اروپا، مقصد موقت بسیاری از پناهجویانی است که برای ورود به اروپا از راه‌های قانونی و غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند.

ترکیه در ماه‌های اخیر روند شناسایی، بازداشت و اخراج پناهجویان را تسریع کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سلاح‌ های جدید کلاشینکف، آسمان را تسخیر می‌کنند (+عکس)
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان