Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم من هم به دلیل آمادگی خیلی زیادی که داشتم دچار این مصدومیت شدم. تاریخ انتشار: 16:58 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۵۷۹

خبرگزاری میزان - وحید امیری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیتش بعد از مصدومیتی که در بازی با پیکان برای او پیش آمد اظهار داشت: بعد از مصدومیتی که هفته گذشته برایم پیش آمد MRI گرفتم و نظر پزشکان این بود که دچار کشیدگی همسترینگ شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه در روز‌های اول درد زیادی داشتم، اما خوشبختانه بعد از چند روز استراحت الان شرایطم خیلی بهتر شده و دیگر دردی ندارم. به احتمال فراوان از فردا شروع به تقویت عضلاتم خواهم کرد تا هر چه سریع‌تر بتوانم آماده حضور در بازی‌ها شده و به تیم کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی آماده حضور در تمرینات و بازی‌ها خواهی شد، گفت: پزشکان به من اعلام کردند که ۲ هفته زمان لازم دارم، اما با توجه به وضعیتی که دارم شاید بتوانم زودتر هم خودم را آماده حضور در بازی‌ها کنم. البته زودتر برگشتن من مهم نیست بلکه مهم این است که بتوانم به تیم کمک کرده و بازیکن موثری باشم.

شماره ۱۹ پرسپولیس در خصوص مصدمیتش در بازی با پیکان تصریح کرد: باور کنید در دوران تعطیلی لیگ خیلی تمرینات خوبی داشتم به طوری که به مراتب از زمانی که تمرینات انجام می‌شد بیشتر تمرین می‌کردم. البته یک فوتبالیست یا به دلیل ناآماده بودن مصدوم می‌شود و یا به دلیل آمادگی زیاد. فکر می‌کنم من هم به دلیل آمادگی خیلی زیادی که داشتم دچار این مصدومیت شدم. اتفاقا در بازی با پیکان خیلی آماده بودم و فکر می‌کنم می‌توانستم به پرسپولیس کمک کنم، اما در یک صحنه که قصد داشتم استارت بزنم دچار این مصدومیت شدم. این را هم در نظر بگیرید که زمین چمن خیلی مناسب نبود. این مصدومیت برای بازیکنان وینگر و سرعتی خیلی پیش می‌آید، اما به هر حال این موارد را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم زودتر به شرایط بازی برگردم.

امیری درباره بازی امشب پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر و غیبت ۴، ۵ بازیکن در این دیدار خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این سال‌ها همواره نشان داده که به یک بازیکن متکی نیست و هر بازیکنی که با لباس پرسپولیس وارد زمین شده با همه توان بازی کرده و وظیفه داشته تا پرچم پرسپولیس را بالا نگه دارد. مطمئن هستم امشب هم بازیکنان با همه توان به زمین می‌روند تا ۳ امتیاز را بگیرند. بازیکنان همه تلاش خود را خواهند کرد تا جایگاهی که به سختی به دست آمده حفظ شود. ان‌شاءلله امشب یک گام دیگر به هدفی که داریم نزدیک‌تر شویم.

بیشتر بخوانید: هافبک پرسپولیس از پای خود MRI گرفت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس وحید امیری پرسپولیس دلیل آمادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو

دریافت 1 MB کد خبر 848845 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم