Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به بستری بودن ۶۵ بیمار مبتلاء به کرونا در بیمارستان‌های خراسان‌ جنوبی گفت: فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶۲ مورد رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد دهقانی فیروزآبادی» عصر امروز (14 تیر) در گفتگو با رسانه ها درباره آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: متاسفانه ابتلا به بیماری کرونا در خراسان جنوبی روند صعودی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هم اکنون ۲۰۷ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۶۵ نفر مبتلا قطعی به بیماری کرونا هستند که ۱۵ نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع تاکنون ۶۲ بیمار مبتلاء به کرونا در خراسان‌ جنوبی فوت کرده اند، افزود: در ارزیابی جدید وزارت بهداشت از استان خراسان جنوبی وضعیت اکثر شهرستان های استان نگران کننده است.

 


دهقانی فیروز آبادی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در استان هیچ نقطه سفید (کم خطر) وجود ندارد، بیان کرد: هم اکنون شهرستان های بیرجند، فردوس، طبس، نهبندان، سربیشه و خوسف در وضعیت خطر خیلی زیاد (قرمز)، شهرستان های قاین، بشرویه، درمیان در وضعیت پر خطر (نارنجی) و شهرستان های زیرکوه، سرایان نیز در وضعیت خطر متوسط (زرد) قرار دارند.


 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبتلا به کرونا فوت بر اثر کرونا ویروس بستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های خراسان‌ جنوبی در آماده باش کامل هستند. 

محمد علی کاووسی، امروز ۱۳ اردیبهشت در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بنا بر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است