Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گلستان : هادی حق‌شناس بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان، اظهار داشت: سال گذشته ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبارات شهرداری‌های استان بود که امسال ۲ برابر شده و ۴۰ درصد آن بودجه عمرانی است، استانداری هم کمک خواهد کرد تا این منابع تامین شود.

وی افزود: از ۳۴ شهرداری استان گلستان فقط گرگان، گنبدکاووس و علی آبادکتول درآمد بیشتر از هزینه دارند و سایر شهرداری‌ها توسط دولت کمک می‌شوند، سازمان شهرداری‌ها می‌تواند کمک کند تا عقب ماندگی‌های گذشته در این بخش جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان با بیان اینکه سال گذشته با سیل شروع شد و با کرونا به پایان رسید، گفت: در دنیا از هر پنج شغل به طور میانگین چهار شغل متاثر از کرونا بوده و این مشکلی است که تمام جهان با آن روبه‌رو شده‌اند.

حق شناس خاطرنشان کرد: منکر گرانی‌ها در کشور نیستیم اما در حالت عادی به سر نمی‌بریم و اقتصاددانان پیش‌بینی کرده‌اند با عبور از این بحران، اقتصاد ایران رشد مثبتی خواهد داشت.

وی یادآور شد: در سال زراعی جاری ۱۴۰ میلیون تن محصول کشاورزی در کشور تولید خواهد شد و پنج میلیون تن آن در گلستان است.

حق شناس با بیان اینکه تمام ید ایران در استان گلستان تولید می‌شود، گفت: اگر ۵۰۰ هکتار زمین به دلیل پساب کارخانه ید کانسار خزر در گلستان آسیب دیده باید این ملاحظات را هم در نظر بگیریم که در صورت تولید نشدن ید، تمام کشور آسیب می‌بیند زیرا ید برای مصارف دارویی و غیردارویی است.

وی تاکید کرد: همچنان که سلامت و امنیت مردم مهم است باید معیشت مردم را هم تامین کنیم و می‌توان از این شرایط سخت عبور کرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه کارهای عمرانی در گلستان بی سابقه بوده، گفت: امیدواریم سد نرماب امسال به بهره‌برداری برسد زیرا این پروژه عمرانی بزرگ ۲۵ درصد آب شرب استان را تامین می کند.

حق شناس افزود: دو هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی در گلستان داریم که هزار تخت دیگر در دست احداث است، همچنین سه واحد دیگر به نیروگاه علی آبادکتول اضافه می‌شود و با سیکل ترکیبی بهره‌وری ۷۰ درصدی از آن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید پروژه‌های نیمه‌تمام استان را تکمیل کنیم، هر کاری برای مردم انجام می‌دهیم وظیفه است و اگر کاری نکنیم نباید پشت میز مسئولیت بنشینیم.

48

کد خبر 1406542

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج

تین نیوز

فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و گفت: احداث پارکینگ های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه ریزی لازم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسن عسکری، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری سنندج در حوزه توسعه فضای سبز، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، نهضت آسفالت و غیره، اظهار کرد: اقدامات خوبی طی ۲ سال اخیر در این حوزه ها انجام گرفته که امیدواریم امسال نیز این روند با قدرت استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه وظیفه هیئت تطبیق، تطبیق مصوبات با قانون است، افزود: هیئت تطبیق با اعضای شورای شهر نهایت همکاری را دارد این در شرایطی است که مسئولیت این مصوبات متوجه اعضای هیئت تطبیق است.

فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و ادامه داد: احداث پارکینگ های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه ریزی لازم است.

وی به اجرای طرح ساماندهی وانت های میوه فروش در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری توسط شهرداری هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح توسط شهرداری و با همراهی دستگاه های مختلف شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیک در سطح شهر باشیم.

وی رفع مشکل اراضی قولنامه ای در سنندج را ضروری خواند و گفت: اختصاص سهمی برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج که طیف قابل توجهی را شامل می شود به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهور دنبال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • دزفول غرق شد!