Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: دانش آموزان پسر و دختر آبادانی در هفدهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خوزستان رتبه دوم را بدست آوردند.

حبیب اله رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در ابادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: امسال مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی استان خوزستان با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌ صورت غیرحضوری و از طریق ارسال آثار برگزار و داوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: یک هزار و پنجاه و سه دانش آموز در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرایت تحقیق، قرایت ترتیل، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان و انشای نماز با هم به رقابت پرداختند و در  پایان داوری در بخش دختران ۱۰۶ دانش آموز و در بخش پسران ۱۲۲ دانش‌آموز برگزیده و معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان افزود: دانش آموزان دختر و پسر آبادانی با کسب ۲۷ مقام اول تا سوم و در مجموع با ۵۷ امتیاز پس از ناحیه ۳ اهواز حایز رتبه دوم استان خوزستان شدند.

رمضانی بیان کرد: مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و اعتقادی در بین دانش‌آموزان و استعدادیابی دانش‌آموزان در  بخش قرآن، عترت و نماز است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ضمن تبریک به دانش آموزان برگزیده و اولیای آنان، از تلاش های بی شائبه مدیران، مربیان و معاونین پرورشی مدارس، مربیان کارگاه های دارالقرآن چهارده معصوم(ع)، حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آبادان تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره آموزش و پرورش آبادان دانش آموزان آبادان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت