Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برایتون بر نوریچ‌سیتی غلبه کرد. تاریخ انتشار: 18:12 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۵۹۲

خبرگزاری میزان- در چارچوب هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) تیم فوتبال برایتون در روزی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ۲۰ نفره‌اش نداشت، موفق شد در خانه نوریچ‌ستیی به برتری یک بر صفر دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئاندرو توسارد در دقیقه ۲۵ گل برایتون را به ثمر رساند.

شاگردان گراهام پاتر با این برد خارج از خانه ۳۳ امتیازی شدند و همچنان در رده پانزدهم هستند، اما حاشیه امنیت خود از منطقه سقوط به دسته پایین‌تر را افزایش دادند.

در ادامه این بازی‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ امروز دو دیدار همزمان برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها منچستریونایتد پذیرای بورنموث است و در بازی دیگر هم لسترسیتی از کریستال پالاس پذیرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: نام جهانبخش در لیست خرید آژاکس نیست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 زننده گل پیروزی‌بخش شمس آذر در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان بود.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل است که در این نیمه بازی به بازیکنان دو تیم کارتی نشان داد، اما یکی از مربیان پیکان را اخراج کرد و به دیگری کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال