Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود گرشاسبی، روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها افزود: در میان ادارات و نهادها، شهرداران حیطه خاصی نداشته و به لحاظ آن، وظایف آنها نیز بسیار است.

وی با بیان اینکه بسیاری از دستاوردهای ما بخاطر محدودیت ها بوده است، اظهار داشت: تحریم، فرصتی برای ما برای مراجعه دوباره به مردم است و باید سعی کنیم پروژه های ما مردم محور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مرند گفت: شهرداران باید با زایش فکری و نگاه تسهیل گری، بر مشکلات دوران تحریم فائق آیند و به مسائل آگاه بوده و قبل از آغاز پروژه با تشکیل گروه کارشناسی، پروژه ها را ارزیابی کرده و تبعات منفی و مثبت آن را بسنجند.

گرشاسبی، ادامه داد: شهرداران همچنین برای ایجاد منابع مالی پایدار، فکر اساسی کرده و متناسب با توان و شرایط شهرستان، به آن تنوع بخشند.

امام جمعه مرند نیز در این مراسم با بیان اینکه مسابقه خدمت به مردم و تامین آسایش و رفاه مردم از جمله وظایف مهم شهرداران و دهیاری ها است گفت: شهرداران و دهیاران بعنوان امین مردم، مسوولیت دارند و باید برای جلب رضایت عمومی قدم بردارند.

حجت الاسلام علی نعمت زاده، افزود: با وجود همه خدماتی که ارائه می شود، سیستم اداری در راستای خدمت به مردم و کسب رضایت آنها باید بیشتر کار کنند.

وی افزایش درآمدهای غیرنفتی و سایر موفقیت ها در کشور را نتیجه فشار دشمن و مقاومت در برابر آنها بیان کرد و اظهار داشت: مردم همیشه در زمان مشکلات و سختی‌ها در کنار مسوولین بوده و با افزایش رضایت مردم، این همراهی مردم بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام نعمت زاده، ادامه داد: خدمت بی منت به مردم برای ما اصل است و همه باید با شنیدن مطالبات مردم و وحدت و همدلی، مشکلات را پشت سر بگذاریم.

شهردار مرند نیز در این مراسم گفت: جلب رضایت مردم و خدمت به آنها هدف ما بوده که باید با همکاری هم در این راستا حرکت کنیم.

حسین کاوه، یکی از مشکلات شهرداری ها را کاهش منابع مالی عنوان کرد و افزود: این مشکل در طول ۲ سال اخیر و بخصوص امسال بیشتر شده به نحوی که ما را در تامین حقوق و مزایا نیز با مشکل مواجه کرده است.

وی اضافه کرد: با افزایش قیمت ها و کاهش منابع مالی در پروژه‌های عمرانی نیز دچار مشکل شدیم.

کاوه با بیان اینکه وضعیت شهر و خدمات ارائه شده در شأن مردم این شهر نیست گفت: این مشکلات بدلیل منابع مالی کم شهرداری می باشد که امیدواریم با حل آن، خدماتی در شأن شهروندان ارائه شود.

رییس شورای اسلامی مرند نیز در این مراسم گفت: همه ما با مردم معنی پیدا می کنیم لذا باید با خدمت به مردم، رضایت آنها را جلب کنیم.

فرامرز آخوندی، با اشاره به موضوع منابع مالی کم در شهرداری افزود: مدیریت در زمان بحران ها مشخص می شود و در این شرایط است که باید با جذب سرمایه گذار و پیدا کردن منابع مالی جدید، کمبود منابع جبران شود.

وی یادآوری کرد: با وجود درآمد کم شهرداری، کارها باید درست و فنی انجام، مانایی پروژه های اجرا شده بیشتر و خدمات اولیه شهرداری همچنین باید در تمام نقاط شهر و بصورت متعادل ارائه شود.

آخوندی، ادامه داد: شهرداری ها لازم است برای پروژه ای که شروع می کنند برنامه زمانبندی داشته و با پایان به موقع آن رضایت مردم را جلب کنند.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.
 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهرداری مرند مرند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری مرند مرند آذربایجان شرقی شهرداری مرند مرند منابع مالی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی