Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر برای پیروزی مقابل شاگردان سینیشا میهایلوویچ کار راحتی نخواهد داشت.

طرفداری- در چارچوب هفته سی اُم سری آ در فصل 2019/20، اینتر میزبان بولونیا خواهد بود.

مشخصات بازی تاریخ ساعت ورزشگاه داور یکشنبه، 15 تیر 99 19:45 جوزپه مه آتزا لوکا پایرتو

بررسی وضعیت دو تیم و رتبه در جدول

اینتر در آخرین بازی خود با حساب 6 بر صفر برشا را شکست داد در حالی که بولونیا با کالیاری به تساوی 1-1 رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت دو تیم نیز در رناتو دل آرا با پیروزی 2-1 نراتزوری به پایان رسیده بود.

رده تیم برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل امتیاز 3 اینتر 19 3 7 62 29 +33 64 11 بولونیا 10 11 8 41 46 -5 38 غائبین بازی موزس و سنسی مصدومان اینتر هستند در حالی که در مورد حضور وسینو و بروزوویچ هنوز قطعیتی وجود ندارد. اشکرینیار نیز محروم است. در بولونیا نیز اولسن، سانتاندر، امبایه و پولی مصدوم هستند. ترکیب احتمالی

مصاف های اخیر رو در رو در سری آ

نکات آماری تاکنون 145 بازی بین دو تیم اینتر و بولونیا برگزار شده است. 70 پیروزی سهم نراتزوری و 40 پیروزی سهم روسوبلو بوده درحالی که 35 بازی نیز بین دو تیم با تساوی خاتمه یافته است. پیروزی 2-1 اینتر، پُر تکرار ترین نتایج در تقابل های این دو تیم محسوب می شود. اینتر در 20 بازی از 22 بازی اخیر خود در سری آ شکست ناپذیر بوده است. همچنین نراتزوری در 12 بازی آخر خود مقابل بولونیا در سری آ یا کوپا ایتالیا، فقط یک بار شکست خورده است (بازی برگشت فصل قبل در جوزپه مه آتزا). اینتر در هریک از 4 بازی خانگی اخیر خود در سری آ حداقل دو گل را به ثمر رسانده است. پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض

سرمربی تیم فوتبال رم بابت گلزنی مهاجم ایرانی تیمش از او تمجید و آرزو کرد روند خوب سردار آزمون ادامه دار باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌ فوتبال رم شب گذشته در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

دانیله دروسی سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد، همانطور که تامی آبراهام یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند. گرگ‌ها بعداز حذف میلان، در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هستند و به فتح این جام اروپایی دل بسته‌اند.

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم