Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:48:31 GMT

آرزوی مشترک تراکتور و تیم ملی؛ حال اشکان خوب باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۴۲۲

آرزوی مشترک تراکتور و تیم ملی؛ حال اشکان خوب باشد

اشکان دژاگه که در حدود ده روز پیش اعلام کرده بود به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا به ایران بازنمی گردد ، بازگشته و تراکتور را در ادامه مسابقات همراهی می کند.

به گزارش" ورزش سه"، برخی دلیل بازگشت اشکان دژاگه به ایران را مساله تیم ملی می دانند اما هرچه هست بازگشت این ستاره تیم ملی در این مقطع بیش از همه به نفع تراکتور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشکان در اولین سال حضورش در تراکتور عملکرد بدی نداشت ، او در 24 بازی برای این تیم و در مجموع 2048 دقیقه 6 گل زد هرچند تراکتور نتوانست سهمیه آسیایی را بگیرد تا همه چیز به این فصل موکول شود اما در سالی که تراکتور بازهم با چالش تغییر سرمربی مواجه بود 18 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دو بازی برابر سایپا و شهرخودرو که هر دو هم با برتری سه بر یک تراکتور به پایان رسید برای این تیم تا اینجای فصل گلزنی کرده است.


البته که عملکرد دژاگه در این فصل از فوتبال ایران نیز مثل سال گذشته پرفراز و نشیب بوده است. او انگار گاهی که از نظر انگیزشی و روحی شرایط خوبی دارد ، همان اشکان که بازی هایش را در تیم ملی دیده بودیم می شود اما در برخی مواقع نحوه بازی و حتی ایست و استیلش در زمین تصویری از بی حوصلگی می دهد.


او در این فصل در 14 مسابقه از 18 بازی توسط مربیان تعویض شده است و این شاید نشان بدهد که هافبک ملی پوش تراکتور از نظر بدنی مثل سال های قبل نبوده اما او هر وقت آماده بود ، نمایشی در حد نامش برای این تیم داشت.


اشکان بعد از یک استراحت چند ماهه در کنار خانواده اش به ایران بازگشته است. این استراحت می تواند انرژی و انگیزه کافی را به او برای درخشش در هشت بازی باقیمانده تراکتور را بدهد. دراگان اسکوچیچ حتما با دقت بازی های اشکان را نگاه خواهد کرد چرا که تیم ملی برای بازی های دشوار مقدماتی جام جهانی به تجربه و توانایی ستاره هایی مثل دژاگه نیاز دارد.


دژاگه شاید در بازی امشب برابر صنعت نفت برای بازی کردن آماده نباشد اما تراکتور برای کسب رتبه ای خوب در جدول و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان به آمادگی او در هفته های آینده نیاز دارد.

تراکتور تیم ملی ایران ویروس کرونا اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور تیم ملی ایران ویروس کرونا اشکان دژاگه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور 0-0 استقلال (لیگ برتر ایران - 1402/1403)
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود