Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:30:47 GMT

آقای افاضلی! ما در بیمارستان آتیه تست ندادیم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۶۲۵

آقای افاضلی! ما در بیمارستان آتیه تست ندادیم

سرپرست استقلال پاسخ اتهام‌های هومن افاضلی درباره مشکوک بودن تست بازیکنان آبی پوش را داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال در دو نوبت مثبت اعلام شد و مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند به شهرستان جم سفر نکنند، هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی صحبت های عجیبی را بر زبان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افاضلی در گفت وگویی که انجام داد اعلام کرد اینکه استقلالی‌ها در بیمارستان آتیه تهران که دکتر ستوده پزشک این تیم یکی از سهامدارانش است تست دادند و گفتند تعدادی از تست ها مثبت شده جای ابهام است. به عبارت بهتر افاضلی استقلالی ها را متهم کرد که مثبت شدن نتایج تست های کرونای این تیم مشکوک است و آنها نمی‌خواستند به جم سفر کنند.


این صحبت های افاضلی اما با واکنش استقلالی‌ها مواجه شده؛ سعید رمضانی سرپرست استقلال در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت:‌ «خدمت آقای افاضلی باید عرض کنم که ما اصلا در بیمارستان آتیه تست ندادیم و اطلاعات غلط به عرض ایشان رساندند. بهتر است ایشان اطلاعات شان را کامل کنند و بعد اظهارنظر کنند.»


وی ادامه داد: «من به عنوان سرپرست تیم استقلال هرگز با چنین مساله مهمی که جان انسان ها وسط است، شوخی نمی کنم ، چه برسد به اینکه بخواهم دروغ بگویم. در چنین شرایطی با توجه به مثبت شدن تست بازیکنانم هرگز به خودم اجازه نمی دهم درباره فوتبال حرف بزنم. الان تمام دغدغه و نگرانی ما جان بازیکنان است و فوتبال اصلا برایمان اهمیت ندارد.»


رمضانی در پایان افزود: «بهتر است دوستان درباره تیم خودشان اظهارنظر کنند و حالا که جان تعداد زیادی آدم در خطر است اینچنین موضوع را به سود منافع خود به جای دیگری نبرند.»

 

استقلال تهران پارس جنوبی جم سعید رمضانی هومن افاضلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پارس جنوبی جم سعید رمضانی هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!

آفتاب‌‌نیوز :

بازی استقلال و تراکتور در تبریز برای هر دو تیم فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود. تراکتوری‌ها به عنوان میزبان با کادر فنی جدید خودشان می‌آیند تا با کسب پیروزی همچنان شانس کسب سهمیه در لیگ برتر را حفظ کنند و استقلالی‌ها نیز به خوبی می‌دانند اگر در تبریز پیروز شوند، تحت هر شرایطی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و یک قدم موثر به قهرمانی نزدیک‌تر خواهند شد.

در این میان نکته‌ای که مورد توجه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال واقع شده و قطعاً در جلسه هماهنگی قبل از بازی مورد ارزیابی و تاکید آن‌ها قرار خواهد گرفت، بحث آرامش آبی پوشان در شب قبل از مسابقه است. آن‌ها تاکید دارند باید فضا در اطراف هتل محل اقامت استقلال به گونه‌ای مهیا شود که آرامش بازیکنان حفظ شده و خواب بازیکنان دچار مشکل نشود، چون در هفته‌های پایانی فصول گذشته بار‌ها این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس افتاده که شب قبل از بازی‌ها در دیدار‌های خارج از خانه به واسطه هیاهو مقابل هتلشان به دردسر افتاده‌اند.

برای مثال جالب است بدانید استقلال چند سال قبل در کورس قهرمانی حضور داشت و در شهری البته غیر از تبریز باید به میدان می‌رفت. دقیقاً شب پیش ازآن بازی دو کامیون مرتب مقابل هتل محل اقامت آبی پوشان تردد می‌کردند و به صورت خودجوش هرگاه نزدیک هتل می‌شدند بوق خود را به صدا در می‌آوردند! البته همانطور که گفتیم، این اتفاق در شهری غیر از تبریز به وقوع پیوست، اما استقلالی‌ها تاکید دارند باید طوری هماهنگ شود که فضا برایشان در تبریز کاملاً مهیا و عادلانه باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم