Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@21:31:11 GMT

البرز استانی خلاق در پرورش بازیکن است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۷۷۴

البرز استانی خلاق در پرورش بازیکن است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه کارهای انجام گرفته در تنیس روی میز استان البرز بزرگ و مهم بوده است گفت: البرز استانی خلاق در پرورش بازیکن است.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهرداد علی قارداشی عصر امروز شنبه در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان البرز اظهار کرد: وظیفه ما در فدراسیون در کنار اداره کل ورزش و جوانان، توجه و حمایت از ورزشکاران می باشد که استان البرز از این حیث استعدادهای فراوانی را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که  اعتقاد داریم کارهای بزرگی در تنیس روی میز البرز صورت گرفته است  افزود: با وجود موفقیت های البرز باز هم باور داریم که پتانسیل و توان حقیقی تنیس روی میز این استان بویژه در بخش بانوان بسیار بالاتر و بیشتر است.

علی قارداشی ادامه داد: حقیقتا جا دارد به دلیل عملکرد شایسته و موفقیت های تنیس روی میز استان بویژه در رده های سنی پایه از هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی داشته باشم.

وی با بیان این که  موفقیت های تنیس روی میز البرز حاصل همدلی و کار تیمی است  عنوان کرد: تنیس روی میز استان البرز یکی از موفق ترین هیئت های استانی کشور بوده که گام های رو به جلویی در جهت توسعه و پیشرفته برداشته است.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: البرز یکی از استان های خلاق کشور در زمینه تولید بازیکن بوده و عملکرد چشمگیری در این زمینه داشته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تنیس روی میز در استان البرز از محبوبیت بالایی برخوردار است و این مهم می تواند عاملی موثر در توسعه این رشته در سطح استان باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز تنیس روی میز استعدادیابی مجمع سالیانه قارداشی تنیس روی میز استان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس امسال با مشارکت ۴۰۰ شرکت فناور و نوآور و پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس امسال با مشارکت 400 شرکت فناور و نوآور و پیش بینی حضور بیش از 100هزار بازدیدکننده برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس به عنوان بزرگ‌ترین رویداد علمی و فناورانه کشور در حالی به سیزدهمین ایستگاه خود رسیده است که نسبت به دوره‌های پیشین خود، شاهد برگزاری رویدادهای متنوع، برنامه‌های جنبی و متنوع بسیاری در راستای ایجاد فضای تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، صنایع خلاق و متقاضیان عرصه فناوری و نوآوری است.

در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس، بیش از 400 شرکت فناور و مجموعه نوآور حضور دارند و در طول برگزاری این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات نوآورانه خود را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

نمایشگاه اینوتکس در سال گذشته شاهد حضور بیش از 100 هزار بازدیدکننده بوده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف نمایشگاه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از سال گذشته از این نمایشگاه بازدید کنند.

مانوین؛ رویداد ملی صنایع خلاق در اینوتکس 1403

توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها و نیز معرفی فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری، شبکه سازی و تولید محتوای ناب آموزشی؛ از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه اینوتکس است.

در اینوتکس سیزدهم، بیش از 300 سخنران در چهار رویداد کنفرانسی نمایشگاه اینوتکس حضور دارند و به تشریح سایر برنامه‌ها و رویدادهای این نمایشگاه می‌پردازند. اینوتکس همچنین امسال میزبان رویداد جایزه بین‌المللی فارس Fares awards در حوزه تبلیغات است که میهمانان عالی‌رتبه‌ای را از کشورهای مختلف در خود جای داده است.

حضور صنایع خلاق بر بستر «مانوین»

امسال بستری مناسب برای حضور صنایع خلاق و خانه‌های خلاق و نوآوری در قالب برگزاری اولین دوره رویداد ملی صنایع خلاق کشور به نام مانوین در کنار نمایشگاه اینوتکس فراهم شده است. این رویداد با هدف توجه به صنایع فرهنگی و هویت‌ساز، همزمان با نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود.

در قالب نمایشگاه اینوتکس امسال همچنین به فناوری‌های تحول‌ساز نیز توجهی جدی صورت گرفته شده است و در سیزدهمین دوره‌ آن طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، شاهد رونمایی از ده‌ها محصولی خواهیم بود که برای اولین بار در کشور رونمایی خواهند شد و در ادامه در دسترس صنایع و مردم قرار می گیرند. رویداد استیج به عنوان یکی از بخش های اصلی نمایشگاه اینوتکس 2024 شاهد حضور بیش از 90 سخنران مطرح از بخش خصوصی، عمومی غیردولتی و دولتی است. استیج اینوتکس 2024 با محوریت ورود صنایع بزرگ به حوزه استارتاپی برگزار می شود.

در رویداد ایستگاه آینده نیز با حضور 100 تن از فعالان حوزه نوآوری به آینده بازارها و صنعت‌هایی چون لندتک، لجستیک، هوش مصنوعی، خرده‌فروشی و بلاکچین پرداخته و نقش متغیرهایی چون نسل زد و برند کارفرمایی در این آینده بررسی می شود. اینوتکس به دنبال نمایشی متفاوت و امیدوار کننده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های تیم‌های جوان، نوآور و آینده‌ساز در کشور و جهان است.

نمایشگاه اینوتکس با بیش از 20 رویداد جانبی در تاریخ 18 تا 21 اردیبهشت‌ماه جاری با حضور بیش از 400 شرکت فناور و نوآور در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد