Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرناندو گابریل، هافبک برزیلی پیشین پرسپولیس گفت: بازگشت به پرسپولیس آن‌ هم با تجربیات بیشتر می‌تواند چالش جالبی برای من باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرناندو گابریل در رابطه با آخرین شرایط شکایتش از باشگاه پرسپولیس به فیفا اظهار داشت:

چند ماه پیش هنگامی که مسوولان باشگاه به امارات آمده بودند، با آنها دیدار کردم و توافق‌نامه‌ای را امضا کردیم اما هرگز آن توافقنامه توسط پرسپولیس عملی نشد تا پرونده دوباره روال عادی خود را در فیفا پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

هفته گذشته نامه‌ای از فیفا دریافت کردم و آنها خواستار ارائه برخی جزئیات شدند. فکر می‌کنم قرار است این مطالبات از طریق فیفا پرداخت شود. با این حال امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود.

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:

من عاشق پرسپولیس و هواداران این تیم هستم و هرگز دوست ندارم مشکلی از طرف من باشگاه را تهدید کند.

وی در مورد آخرین وضعیت خودش گفت:

من روز گذشته قراردادم را با تیم الفجریه امارات فسخ کردم و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم. دو سال خیلی خوب را در این تیم پشت سر گذاشتم و در مقطعی کاپیتان این تیم بودم. امیدوارم برای فجیره هم اتفاقات خوبی رخ دهد.

فرناندو گابریل در خصوص دلایل جدایی‌اش از الفجریه تصریح کرد:

به دنبال چالش جدیدی هستم. با توجه به عملکرد خوبی که در ترکیب الفجیره داشتم پیشنهادات خوبی دارم اما منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من گل‌های زیادی در ترکیب الفجیره زدم و پاس گل‌های زیادی دادم. منتظر هستم تا ببینم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. عجله‌ای برای انتخاب تیم جدیدم ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد به پرسپولیس بازگردد یا خیر، اظهار داشت:

بازگشت به پرسپولیس؟ من همیشه عاشق این تیم هستم و حتی اگر در پرسپولیس هم نباشم به اینکه روزی در این تیم بازی کردم افتخار می‌کنم. بازگشت به این تیم به طور حتم چالش جالبی خواهد بود و امیدوارم روزی این اتفاق رخ دهد.

ایرنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس فرناندو گابریل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت خوسلو را برای تقویت خط حمله تیمش با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به خدمت بگیرد تا شرایط را برای تیمش در طول این فصل بهبود ببخشد.

این بازیکن که پیش از این هم سابقه پوشیدن پیراهن رئال را داشت و از پیش اعلام کرده بود که علاقه بسیار زیادی به این تیم دارد، از حضور دوباره در سانتیاگو برنابئو بسیار خوشحال بود و توانست عملکرد خوبی را هم به نمایش بگذارد و رضایت مدیران و کادر فنی و هواداران رئال را به دست آورد.

حالا نشریه رلوو خبر داده است که چند باشگاه اروپایی در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به این مهاجم اسپانیایی هستند که بزرگ‌ترین آنها منچستریونایتد است و این احتمال وجود دارد که به زودی پیشنهاد رسمی از سوی آنها به دست او برسد.

هنوز مشخص نیست که تصمیم مدیران رئال برای آینده خوسلو چیست و آیا قصد دارند قراردادش را به مدت حداقل یک فصل دیگر تمدید کنند یا خیر. پیش از این صحبت‌هایی از علاقه باشگاه‌های عربستانی به او هم مطرح شده بود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد