Web Analytics Made Easy - Statcounter

والتری بوتاس اولین مسابقه فصل 2020 فرمول یک را از خط نخست آغاز خواهد کرد. لوییس همیلتون و مکس ورشتپن نیز در رده‌های دوم و سوم تعیین خط گرندپری اتریش قرار گرفتند.

طرفداری - در حالی که سباستین فتل در اتفاقی بی‌سابقه در مرحله دوم تعیین خط حذف شد، والتری بوتاس توانست بهترین زمان را ثبت کند. لوییس همیلتون و مکس ورشتپن نیز مسابقه فرمول یک اتریش را به ترتیب از خط دوم و سوم آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والتری بوتاس موفق شد در مرحله سوم تعیین خط گرندپری اتریش، زمان 1:02.939 را ثبت کند و رکورد پیست ردبول رینگ را جابجا کند. لوییس همیلتون، مدافع عنوان قهرمانی با اختلاف 0.012 ثانیه رده دوم را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب ردیف اول استارت مسابقه اصلی توسط رانندگان مرسدس قفل شود. مکس ورشتپن که در رده سوم قرار گرفت، تقریبا نیم ثانیه از مرسدس‌ها کندتر بود. لندو نوریس نیز با عملکرد خوب خود توانست خط چهارم مسابقه اصلی را به خود و مک لارن اختصاص بدهد. اما نکته جالب، عملکرد فاجعه‌بار فراری‌ها در تعیین خط بود. هردو ماشین فراری از همان ابتدای تعیین خط عملکرد امیدوارکننده‌ای نداشتند. سباستین در مرحله دوم تعیین خط از دور رقابت حذف شد و در رده یازدهم قرار گرفت. چارلز لکلرک نیز نتوانست رتبه‌ای بهتر از هفتم کسب کند تا فصل برای فراری کابوس‌وار آغاز شود. رده‌بندی ده نفر اول تعیین خط گرندپری اتریش به صورت زیر است:

ده نفر برتر تعیین خط گرندپری اتریش همچنین بخوانید:

بازی و سرگرمی؛ بازی های نسل آینده به احتمال زیاد با افزایش قیمت عرضه می شوند

با ما به استقبال NBA بیایید

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان

(تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد