Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

یوونتوس لحظاتی پیش از ساعت 19:45 به وقت تهران در هفته سی‌ام سری آ در دربی تورین به مصاف تیم تورینو رفت. نکته آغاز این بازی قرار گرفتن بوفون ، گلر افسانه‌ای یوونتوس در ترکیب ثابت بازی بود.

اخبار ورزشی- بوفون با حضور در این بازی به رکورد 648 بازی در تاریخ سری آ رسید تا رکورد پائولو مالدینی ، اسطوره میلان را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالدینی پیش از این با 647 بازی رکورددار بیشترین حضور در تاریخ سری آ بود.

بیانکونری هفته گذشته قرارداد گلر 40 ساله خود را برای فصل هم تمدید کرد تا سنگربان اسطوره‌ای ایتالیایی‌ها به رکوردشکنی‌های خود ادامه دهد. بوفون از سال 1995 عضو باشگاه یوونتوس است. او در این مدت 25 ساله تنها یک فصل برای پاری سن ژرمن بازی کرده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بوفون پائولو مالدینی رکورد سری آ یوونتوس پائولو مالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس

رم در تلاش است تا از طولانی شدن مذاکرات یوونتوس و فدریکو کیه زا بهره ببرد

طرفداری | قرارداد فدریکو کیه زا، وینگر 26 ساله یوونتوس در تابستان 2025 تمام می‌شود و هنوز توافقی جهت تمدید قرارداد میان طرفین حاصل نشده است. 

از قرار معلوم، حضور ماسیمیلیانو الگری در باشگاه یوونتوس یکی از دلایل بی‌میلی فدریکو کیه زا برای ماندن در جمع بیانکونری بود اما با بالا رفتن احتمال اخراج الگری، حالا خوش‌بینی‌هایی درباره تمدید قرارداد کیه زا وجود دارد. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده مذاکرات یوونتوس و کیه زا برای تمدید قرارداد یک ساله تا 2026 در جریان است اما کوریره دلو اسپورت از تلاش رم برای خرید این وینگر سرعتی تیم ملی ایتالیا خبر داده است.

رم که تماس‌هایی با فالی رمضانی، مدیربرنامه کیه زا داشته، در تلاش است پیشنهاد قراردادی 4 ساله با دستمزد 5 میلیون یورویی به او ارائه کند. دنیله ده روسی بسیار مشتاق است کیه زا را برای آوردن به پایتخت متقاعد کند اما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در آینده این ستاره ایتالیایی تعیین‌کننده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • شهری شلوغ با بیشترین نرخ رشد جمعیت در جهان
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون