Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:04:49 GMT

یونایتد5-2بورنموث؛ چشمک به سهمیه چمپیونزلیگ

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۹۲۵۰

یونایتد5-2بورنموث؛ چشمک به سهمیه چمپیونزلیگ

منچستر یونایتد موفق شد در یک دیدار جذاب و پر گل با نتیجه 5-2 بورنموث را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در چهارچوب رقابتهای هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث بود و نهایتا این بازی با پیروزی پرگل شیاطین سرخ خاتمه یافت تا این تیم موقتاً و با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی راهی رتبه چهارم جدول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منچستریونایتد کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 11 توسط ستاره پرتغالی خود یعنی برونو‌فرناندز به گل دست پیدا کنند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

 

در دقیقه 16 اما برخلاف جریان بازی این تیم بورنموث بود که به گل برتری دست یافت. جونیور استانیسلاس بعد از عبور دادن توپ از میان پاهای هری مگوایر و با یک ضربه دقیق در زاویه بسته دروازه شیاطین سرخ را باز کرد.

 

چند دقیقه بعد منچستریونایتد به یک ضربه آزاد دست یافت که شوت عالی پل پوگبا این بار توسط دروازه بان تیم حریف مهار شد تا یونایتد کماکان در امر گلزنی ناکام مانده باشد.

 

 

 

 

حملات منچستریونایتد ادامه داشت و این تیم در دقیقه 29 به گل تساوی دست یافت. پاس عالی برونو‌ فرناندز در جناح چپ به میسون گرین وود رسید و این بازیکن جوان نیز با ضربه ای مهار نشدنی برای منچستریونایتد گلزنی کرد.

 

این اما پایان کار در نیمه اول نبود و شیاطین سرخ چند دقیقه بعد از گل اول، گل دوم را وارد دروازه حریف کردند. بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه بود که بازیکن بورنموث مرتکب خطای هند شد و مارکوس راشفورد توانست از روی نقطه پنالتی گل دوم یونایتد را به ثمر برساند.

 

 

 

 

عملکرد طوفانی شاگردان اوله گنار سولسشر بعد از گل دریافتی ادامه داشت و آنها در دقیقه دوم وقت اضافه نیمه اول روی شوت فوق‌العاده آنتونی مارسیال از پشت محوطه جریمه به گل سوم دست یافتند تا بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

 

نیمه دوم بازی با اشتباه عجیب و غریب مدافع منچستریونایتد یعنی اریک بایی آغاز شد. این بازیکن در حرکتی عجیب و در حالی که قصد کنترل توپ را داشت، مرتکب خطای هند در محوطه جریمه شد تا گل دوم بورنموث از روی نقطه پنالتی به ثمر برسد.

 

تنها چند لحظه بعد و در دقیقه 54 یونایتد باز هم روی حرکت تماشایی میسون گرین وود و ضربه مهار نشدنی این بازیکن به گل چهارم دست یافت.

 

عطش تیم سولسشر برای گلزنی پایان ناپذیر به نظر می‌رسید و منچستر یونایتد موفق شد در دقیقه 56 و این بار روی ضربه ایستگاهی فوق‌العاده برونو‌ فرناندز به گل پنجم دست پیدا کند.

 

 

 

 

منچستریونایتد بعد از گل پنجم نیز به حملات خود ادامه داد و می توانست در دقیقه 85 به گل ششم دست پیدا کند اما اودیون ایگالو در مصافی تک به تک دروازه بورنموث این موقعیت را از دست داد.

 

با وجود حملات دیگری که منچستریونایتد روی دروازه بورنموث ترتیب داد اما نتوانست گل ششم را به ثمر برساند تا بازی با همان نتیجه 5-2 خاتمه پیدا کند.

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد منچستر یونایتد دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش‌های عالی بایر لورکوزن با ژابی آلونسو ادامه دارد. در دیدار امشب از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، آنها مهمان رم بودند و توانستند با ارائه یک عملکرد تماشایی دیگر با نتیجه ۲-۰ پیروز شوند.

بازی را رم بهتر شروع کرد اما در خلق موقعیت جدی و گلزنی ناکام بود. در دقیقه ۱۲ ضربه کم‌جان دیبالا از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

ویدئو: 331723

در دقیقه ۱۹ سانتر عالی پاردس با ضربه سر لوکاکو به تیر افقی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بود که لورکوزن بازی را در دست گرفت و توانست به گل اول برسد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه ریک کارسدروپ به گریمالدو رسید و ویرتز را در مقابل دروازه به توپ رساند تا اون با یک بغل پای زیبا بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۳۵ شوت از راه دور خطرناک پلگرینی با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد ویرتز هم شوتی از راه دور را روانه دروازه اسویلار کرد اما توپ راهی به چارچوب نداشت تا نیمه اول ۱-۰ پایان یابد.

نیمه دوم به شکلی پایاپای آغاز شد اما هیچکدام از دو تیم نمی‌توانستند موقعیتی جدی خلق کنند. رم برای زدن گل مساوی جلو کشیده بود اما با دفاع خوب حریف خلق موقعیت غیرممکن بود. در سمت دیگر لورکوزن هم برای زدن گل دوم عجله نداشت و با حوصله مالکیت را در اختیار داشت.

در دقیقه ۶۰ شوت از راه دور کریستانته با فاصله نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۳ شوت محکم آندریش از پشت محوطه به کنج دروازه رم رفت تا بازی ۲-۰ شود.

در حدود ۱۵ دقیقه باقیمانده تا پایان بازی رم به صورت کامل جلو کشید تا حداقل فاصله را کمتر کند اما لورکوزن به خوبی از برتری‌اش دفاع کرد و بازی با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!